8 - Б клас. Становлення особистості. Урок 10.12.2021.

Додано: 25 листопада 2020
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 70 разів
22 запитання
Запитання 1

Процес формування особистості є біосоціальним тому, що

варіанти відповідей

риси особистості зумовлено спадковістю

риси особистості формуються під впливом оточення

може змінюватися

характерний підлітку

Запитання 2

Контекст розвитку людини це

варіанти відповідей

 середовище розвитку людини

схильність до творчості

час, місце народження,система освіти, культура

спадковість

Запитання 3

Теорію про стадії психосоціального розвитку розробив

варіанти відповідей

Ерік Еріксон

Іван Бех

А. Маслоу

Порфірій Іванов

Запитання 4

Неповнолітня дитина до

варіанти відповідей

14 р.

16 р.

18 р.

20 р.

Запитання 5

Стадії психосоціального розвитку людини містять

варіанти відповідей

актуальні завдання розвитку людини


правила поведінки відповідно віку людини


алгоритм вирішення проблем

поради щодо збереження здоров'я

Запитання 6

Підлітки перебувають на такій стадії психосоціального розвитку

варіанти відповідей

ініціативність проти почуття провини

близькість проти самоізоляції

визначення своєї ідентичності

незалежність проти невпевненості

Запитання 7

Завданням якого етапу психосоціального розвитку є створення сім'ї, народження та виховання дітей

варіанти відповідей

довіра проти недовіри

ідентичність проти дифузії

мудрість проти відчаю

близькість проти ізоляції

Запитання 8

Теорію потреб розробив

варіанти відповідей

Е.Еріксон

А.Маслоу

І.Бех

І.Павлов

Запитання 9

Які потреби є основними у піраміді потреб

варіанти відповідей

соціальні

фізіологічні

духовні

Запитання 10

Які потреби є найвищими у піраміді потреб

варіанти відповідей

соціальні

фізіологічні

духовні

Запитання 11

Потреба у спілкуванні, любові, дружбі, успіху належить до потреб

варіанти відповідей

фізіологічних

соціальних

духовних

Запитання 12

Потреба у харчуванні, одязі, житлі та безпеці належить до потреб

варіанти відповідей

духовних

соціальних

фізіологічних

Запитання 13

Потреба у самореалізації належить до потреб

варіанти відповідей

соціальних

фізіологічних

духовних

Запитання 14

До потреб дефіциту належать

варіанти відповідей

соціальні

фізіологічні

духовні

соціальні та фізіологічні

Запитання 15

Вкажіть олімпійську формулу успіху

варіанти відповідей

Успіх = Візія +Запал+Цінності

Успіх=Візія+ Дія

Успіх=Візія+ Запал+Дія

Успіх=Потреби+Успіх+Дія

Запитання 16

Людина, крім біологічної, має й соціальну природу, тому що

варіанти відповідей

Вона є твариною, яка вміє розмовляти

Вона має пам'ять

Вона особистість, розвиток якої зумовлений спадковістю

Формування особистості відбувається тільки в соціумі

Запитання 17

Яка стадія психосоціального розвитку, за Е.Еріксоном, характерна для підлітків-старшокласників?

варіанти відповідей

Ініціативність проти почуття провини

Ідентичність проти дифузії

Близькість проти ізоляції

Продуктивність проти стагнації

Запитання 18

Потреби — це те, 

варіанти відповідей

Що необхідно людині для нормального життя і розвитку

Що є  важливим для людини, за допомогою чого вона оцінює і звіряє будь-що у своєму житті, визначає власні пріоритети

Без чого людина існувати не може і повністю залежить від їх наявності у своєму житті

Що є провідним механізмом і рушійною силою розвитку та саморозвитку особистості в соціумі

Запитання 19

Свідома діяльність, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною в собі таких особистісних якостей, які є бажаними – це

варіанти відповідей

Самовизначення

Самовиховання

Самооцінка

Самореалізація

Запитання 20

Оберіть ознаки лівої півкулі

варіанти відповідей

обробляє інформацію послідовно в міру надходження

малює порівняно правильно уявлювані фігури

відповідає за логічно-абстрактне мислення

відповідає за наочно-образне мислення

Запитання 21

Для успішного тренування пам’яті й кращого запам’ятовування потрібно:

варіанти відповідей

володіти основними знаннями, необхідними для розуміння інформації

усвідомлювати свою мету

виявляти максимальну зацікавленість в інформації

створювати або обирати сприятливі умови для роботи

споживати багато вітамінів

бути в поганому настрої

регулярно тренувати свою пам’ять

Запитання 22

Продовжити прислів’я «Поки не упріти, доти не …»

варіанти відповідей

Уміти

Робити

Зрозуміти

Хотіти 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест