Як направлений імпульс тіла?
Яке тіло має найменший імпульс?
Яке тіло має найбільший імпульс?
Закон збереження імпульсу виконується для:
На тіло діють три сили. Вектор імпульсу має напрям:
Кулька масою 800 г рівномірно котиться зі швидкістю 3 м/с. Чому дорівнює імпульс тіла?
Назвіть одиницю вимірювання імпульсу
Французький філософ і механік, який розширив поняття "impetus" для пояснення причини руху тіл.
З якою швидкістю повинна рухатись шайба на люду, масою 0,1 кг, якщо її імпульс дорівнює 3,8 кг⋅м/с?
За якою формулою знаходять імпульс тіла?
В яких системах відліку виконується закон збереження імпульсу?
Порівняйте імпульси цих тіл
Вантажний і легковий автомобілі рухаються з однаковою швидкістю. Порівняйте їх імпульси.
Дві кульки масами m1= 1 кг і m2= 2 кг рухались за зустріч одна одній зі швидкостями v01=1 м/с i v02= 2 м/с. Після пружного зіткнення кулька 2 набула швидкості v2=3 м/с. З якою швидкістю після зіткнення рухалася кулька 1?(розв'язок задачі відправити вчителю)
Алюмінієва та свинцева кульки однакового обєму рухаються з однаковими швидкостями порівняти імпульси цих тіл
Мисливець стріляє з рушниці з рухомого човна у напрямку його руху. Яку швидкість мав човен, якщо після двох пострілів він зупинився? Маса мисливця і човна разом 250 кг, маса заряду рушниці 20 г., швидкість заряду 600 м/с.(розв'язок задачі відправити вчителю)
Людина переходить з одного краю візка на інший. На яку відстань переміститься при цьому візок? Маса людини 60кг.,маса візка 120кг.,його довжина 3м(розв'язок задачі відправити вчителю).
Тіло масою 3 кг рухається з постійним прискоренням 2 м/с2. Чому дорівнює зміна імпульсу тіла за 2 с?
Тіла масами 3кг і 2кг рухаються назустріч одне одному зі швидкостями 6 м/с і 4 м/с відповідно. Яким буде модуль швидкості цих тіл після абсолютно непружного зіткнення?(розв'язок задачі відправити вчителю)
Фургон масою 4 т їхав зі швидкістю 54 км/год. Після завантаження його маса збільшилася на 1,5 т. З якою швидкістю повинен повертатися фургон, щоб його імпульс залишився без зміни?(розв'язок задачі відправити вчителю)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома