Самостійна робота. Розв'язування нерівностей та їх систем.

Додано: 3 лютого
Предмет: Алгебра, 9 клас
14 запитань
Запитання 1

Розв'яжіть:

х2+2х-3<0

варіанти відповідей

(-∞;-3)∪(1;+∞)

(-3;1)

(-∞;-3]∪[1;+∞)

[-3;1]

Запитання 2

Яка множина розв'язків нерівності х2 + 6х ≤ 0?

варіанти відповідей

(-6;0)

(-∞;-6)∪(0;+∞)

[-6;0]

(-∞;-6]∪[0;+∞)

Запитання 3

Скільки цілих розв'язків має нерівність х2 - 5х - 6 ≤ 0?

варіанти відповідей

6

7

8

9

Запитання 4

Знайдіть найменший цілий розв’язок нерівності 4х2+11х-20<0

варіанти відповідей

-4

-3

0

1

Запитання 5

Знайдіть найменший цілий розв’язок нерівності -3х2+11х+34≥0

варіанти відповідей

-2

5

0

-1

Запитання 6

Знайти множину розв'язків нерівності х2 ≤ 49


варіанти відповідей

⌈ - 7 ; 7 ⌉

 ( - 7 ; 7 )

 х ≤ 7

х ≤ - 7

Запитання 7

Використовуючи фрагмент графіка функції

y=−0,5x2+4x−6, зображений на рисунку, розв’яжіть нерівність −0,5x2+4x−6≥0

.


варіанти відповідей

(−∞;4] 

 [2;6] 

 (−∞;2]∪[6;+∞) 

(2;6)

Запитання 8

Використовуючи фрагмент графіка функції y=0,5x2+2x+4, зображений на рисунку, розв’яжіть нерівність 0,5x2−2x−4<0.

варіанти відповідей

(−∞;+∞)

(−∞;2)

(−∞;2]

Запитання 9

Які із чисел −2;−1;0;1 є розв’язками нерівності −3x2−x+2>0


варіанти відповідей

-2

-1

0

1

Запитання 10

Розв’яжіть систему нерівностей 

варіанти відповідей

 [− 1,5; 3]∪[3,5; + ∞) 

  [3,5; + ∞)

(− ∞; −1,5]∪[3; + ∞)

  (− ∞; −1,5]∪[3; 3,5)∪(3,5; + ∞)

  (− ∞; + ∞)

 ∅

Запитання 11

Пари чисел (х1;y1) та (x2;y2) є розв'язками системи рівнянь.

Знайдіть значення виразу |x1y1 - x2y2|

варіанти відповідей

 1

11

70

10

Запитання 12

Квадратна нерівність не має розв`зків.

Який з графіків може відповідати цьому твердженню?

варіанти відповідей

а

в

б

Запитання 13

На рисунку зображено графік функції y = x2 + 4x - 5.

Запишіть розв`язок нерівності: x2 + 4x - 5 ≤ 0

варіанти відповідей

⌈ -5; 1⌉ 

(-∞; -5) ∪ (1; + ∞)

( -5;1)

 (-∞; -5⌉ ∪ ⌈1; + ∞)

Запитання 14

Розв`язати нерівність: х2 + 3х - 4 > 0



варіанти відповідей

( -4; 1)

(1;4)

 ( - ∞; - 4) ∪ (1; +∞)

  ( - ∞; -4) ∪ ( -1; +∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест