9-А К. р. з алгебри №4 "Квадратні нерівності"

Додано: 15 лютого 2021
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 165 разів
25 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено графік функції у = х2 + 4х - 5. Знайти множину розв′язків нерівності х+ 4х - 5 ≤ 0

варіанти відповідей

(-5; 1)  

(-∞; -5] υ [1; ∞)

  [-5; 1]

(-∞; -5) υ (1; ∞)

Запитання 2

На рисунку зображено графік функції у = -3х- 6х . Знайти множину розв′язків нерівності -3х2 - 6х > 0

варіанти відповідей

 [-2; 0]

(-∞; -2) υ (0; +∞)

 (-2; 0)

(-∞; -2] υ [0; +∞)

Запитання 3

Розв'яжіть нерівність x2-14x+49<0 

варіанти відповідей

R

-7

(-∞;7)⋃(7;+∞)

7

(-∞;-7)⋃(-7;+∞)

Запитання 4

Вказати функції вітки парабол яких напрямлені вгору? 

  

варіанти відповідей

у = х2 - 2х + 5

  у = - х2+ 2х - 3

  у = - 8х + 4х2

у = - 0,4х+0,2х2  + 2

 у = - 2х+ 4

у = 2х2 - 6х

Запитання 5

Знайдіть область визначення функції : y = √( ̅-̅x+̅x-2̅0̅) + 4 ⁄ (x - 2)

варіанти відповідей

( -4;2) υ ( 2; 5)

⌈ -4;2) υ ( 2; 5 ⌉

⌈ -4; 5 ⌉

(-∞ -4) υ ( 5;+ ∞)

Запитання 6

Яка з пар чисел є розв'язком системи рівнянь?


варіанти відповідей

(1;-3)

(1;3)

(3;1)

(-3;1)

Запитання 7

Укажіть систему рівнянь яку задовольняє пара чисел (- 2;1).

варіанти відповідей
Запитання 8

Знайдіть два числа ,сума яких 17,а добуток 60

варіанти відповідей

14 і 3

5 і -12

 20 і -3

12 і 5

Запитання 9

Розв’язати систему рівнянь

варіанти відповідей

(3; -4) і (3;4)

(-3; -4) і (4; 3)

(-3; -4) і (-3; 4)

 (3; -4) і (-3; 4)

Запитання 10

Скільки розв'язків матиме система рівнянь, якщо графіки не перетинаються ?

варіанти відповідей

безліч

один

два

жодного

Запитання 11

Периметр прямокутної земельної ділянки 34 м, а її площа 70 м2. Знайдіть розміри цієї ділянки.

варіанти відповідей

7 м і 10 м

 12 м і 5 м

6 м і 11 м

 1 м і 33 м

Запитання 12

Яке з чисел є розв'язком нерівності х2 < 4 ?

варіанти відповідей

- 3

2

- 1

5

Запитання 13

Яка з нерівностей не має розв'язків?

варіанти відповідей

(х + 3)2 > 0

(х + 3)2 ≥ 0

(х + 3)2 < 0

(х + 3)2 ≤ 0

Запитання 14

Розв'яжіть нерівність: (х - 5)(х + 3) ≥ 0.

варіанти відповідей

(- ∞; - 3] ∪ [5; + ∞)

[- 3; 5]

[5; + ∞)

(- ∞; - 3]

Запитання 15

Яка з поданих систем рівнянь не має розв'язків?

варіанти відповідей
Запитання 16

Укажіть систему рівнянь яку задовольняє пара чисел (- 2;1).

варіанти відповідей
Запитання 17

За 12 зошитів і 8 олівців заплатили 52 гривні. 7 зошитів дорожчі за 4 олівці на 13 гривень. Яка система рівнянь відповідає умові задачі, якщо х грн - вартість зошита, у грн - вартість олівця?

варіанти відповідей
Запитання 18

За 3 банки фарби та 2 банки лаку заплатили 157 грн, а за 2 банки фарби та 4 банки лаку заплатили 198 грн. Скільки гривень окремо коштує банка фарби і банка лаку?

варіанти відповідей

Фарба коштує 39 грн, а лак - 20 грн.

Фарба коштує 35 грн, а лак - 29 грн.

Фарба коштує 45 грн, а лак - 27 грн.

Фарба коштує 29 грн, а лак - 35 грн.

Запитання 19

Нерівності виду ax2 + bx + c > 0, ax+ bx + c < 0,

ax+ bx + c ≥ 0, ax2 + bx + c ≤ 0, де х - змінна, а, b, c - деякі числа, причому а ≠ 0 називають

варіанти відповідей

Лінійні

 Квадратні

 Кубічні

Степеневі

Запитання 20

Користуючись таблицею, знайти рисунок, який показує розв′язок нерівності ax2 + bx + c > 0, де а < 0, D > 0.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 21

Користуючись таблицею, знайти рисунок, який показує розв′язок нерівності ax2 + bx + c > 0, де а > 0, D < 0.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 22

Функція у = х2 - 4х + 4, графік якої зображено на рисунку.

Яка з наведених нерівностей безліч розв′язків?

х∈(−∞;+∞)

варіанти відповідей

 х2 - 4х + 4 < 0

х- 4х + 4 > 0

 х2 - 4х + 4 ≤ 0

х2 - 4х + 4 ≥ 0

Запитання 23

Розв'яжіть квадратну нерівність х2 - 100 ≤ 0

варіанти відповідей

[-10; 10]

(-10; 10)

(-∞; -10) ∪ (10; +∞)

(-∞; -10] ∪ [10; +∞)

Запитання 24

На рисунку зображено графік функції у =x2-4x+6. Розв'яжіть нерівність x2-4x+6>0

варіанти відповідей

 (-∞;6)

R

(6;+∞)

Запитання 25

Область визначення функції у=х2

варіанти відповідей

всі значення

х>0

x<0

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест