Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 4.
Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.
Встанови хід виконання лабораторної роботи № 4.
На малюнку номером № 2 показано падаючий промінь. Який номер у заломленого променя?
Чи правильно художник зобразив падаючий та заломлений промінь при переході світла із повітря у воду?
За допомогою транспортира учень виміряв величину кута падіння α і кута заломлення γ на малюнку. Вони становили α = 350, γ = 180. Обчисліть n - показник заломлення скла відносно повітря, використовуючи чотиризначні математичні таблиці для визначення синусів кутів.
sin 350= 0,57
sin 180= 0,31
Що є причиною заломлення світла при переході з одного середовища в інше?
Як повинен поширюватися світловий промінь, щоб при переході з одного середовища в інше, він не заломлювався?
Швидкість поширення світла у вакуумі с = 3 ⋅ 108 м/с, а у середовищі швидкість поширення світла становить - 1,95 ⋅ 108 м/с. Який абсолютний показник заломлення цього середовища і що це за речовина?
Встанови висновок до лабораторної роботи № 4.
Якщо кут падіння збільшиться, як зміниться кут заломлення?
Яка формула виражає закон заломлення світла?
Відношення синуса кута падіння до синуса кута заломлення для двох даних середовищ є
Волоконна оптика використовує явище ...
Установіть відповідність між фізичним поняттям та його зображенням на рисунку.
а) Границя поділу двох середовищ 1. α
б) Відбитий промінь 2. MN
в) Кут падіння 3. OB
г) Кут заломлення 4. γ
5. AO
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома