Дайте найбільш точну відповідь: процес вибору і визначення людиною власних цінностей, можливостей, потреб, способів і норм поведінки, а також критеріїв, за якими вона сама оцінює себе і свої досягнення це
Дайте найбільш точну відповідь: ототожнення, уподібнення, розпізнавання це
Дайте найбільш точну відповідь: постійне прагнення щодо розвитку власних здібностей і можливостей.
Про який період самопізнання йдеться: існує тільки навколишній світ; вчинки, поведінка, настрій здебільшого залежать від зовнішніх обставин, від оцінки їхньої поведінки оточуючими дорослими?
Про який період самопізнання йдеться: набуття економічної незалежності, інтелектуальної та соціальної зрілості. Вибір власного місця в суспільстві, оволодіння професією. Усвідомлення власної можливості для самореалізації в житті?
Про який період самопізнання йдеться: прагнення зрозуміти себе, зосередженість на своє-му внутрішньому світі. Бажання усвідомити, чим вони унікальні, а чим схожі з іншими. Порівняння власних думок та дій з поведінкою і думками оточуючих. Визначення власних цінностей. Розвиток самосвідомості, формування самоідентичності, самооцінки?
Про який період самопізнання йдеться: самоствердження в суспільстві та професії. Високий рівень розвитку моральних якостей, інтелектуальних і творчих здібностей. Додержання загальнолюдських цінностей. Поєднання власних цінностей із загальнолюдськими ?
Вважають, що під час вибору професії важливо поєднати певні критерії (ХОЧУ; МОЖУ; ТРЕБА). Про який критерій йдеться: потрібно оцінити перспективи вибору професії?
Вважають, що під час вибору професії важливо поєднати певні критерії (ХОЧУ; МОЖУ; ТРЕБА). Про який критерій йдеться: необхідно адекватно оцінити власні здібності та можливості досягти успіху в обраній спеціальності ?
Вважають, що під час вибору професії важливо поєднати певні критерії (ХОЧУ; МОЖУ; ТРЕБА). Про який критерій йдеться: слід обирати ту професію, яку бажаєте саме ви, а не хтось "рекомендує"?
Відзначте емоції, які відчувають люди, коли їм (людям) ніщо не загрожує; вони реалізують власні мрії, почуваються комфортно.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома