Як взаємодіють між собою однойменні полюси магніту?
На якому рисунку правильно показані магнітні лінії постійного магніту?
Магнітне поле електромагніту посилиться, якщо:
У яких випадках у провідному кільці виникає індукційний струм? (Декілька відповідей)
Явище розкладання світла у спектр, зумовлене залежністю показника заломлення середовища від кольору світла.
На якому рисунку відбитий промінь побудований НЕправильно?
Які лінзи застосовують для корекції зору при короткозорості?
Відстань від плоского дзеркала до предмета дорівнює 10 см. Чому дорівнює відстань від предмета до його зображення в дзеркалі?
Формула для обчислення оптичної сили лінзи.
Поширення в просторі змінного електромагнітного поля.
Звукові хвилі, частота яких менша за 20 Гц.
Формула для обчислення довжини хвилі.
Яке електромагнітне випромінювання із запропонованого списку має найбільшу частоту?
Укажіть правильний варіант графічного зображення магнітного поля котушки зі струмом.
Куди спрямована сила Ампера, що діє на провідник зі струмом?
Магнітна стрілка встановилася в магнітному полі котушки зі струмом так, як показано на рисунку. Визначте полюси джерела струму.
На рисунку зображено провідник зі струмом, розташований у магнітному полі підковоподібного магніту. Визначте полюси магніту.
Визначте полюси електромагніта. Як зміниться підіймальна сила електромагніта, якщо повзунок реостата пересунути праворуч?
Предмет розташований на відстані 20 см від тонкої лінзи. Знайдіть, на якій відстані від лінзи знаходиться зображення предмета, якщо оптична сила лінзи 2,5 дптр.
Хвиля з періодом коливань 0,25 с поширюється зі швидкістю 32 м/с. Яка довжина хвилі?
Промінь світла падає на плоске дзеркало. Кут відбивання дорівнює 35°. Чому дорівнює кут між падаючим і відбитим променями?
Якщо відстань від предмета до лінзи 36 см, то висота зображення – 10 см. Якщо предмет наблизити до лінзи так, щоб відстань між ними становила 24 см, то висота зображення дорівнюватиме 20 см. Визначте фокусну відстань лінзи.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома