9_Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації. Програма Blender.

Додано: 10 жовтня 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Комп'ютерна графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Запитання 2

Виберіть з переліку апаратні засоби виведення комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Плотер

Монітор

Графічний редактор

Запитання 3

3D-графіка  - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 4

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Запитання 5

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 6

Завдання тривимірного моделювання —


варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 7

Копію виділеного об'єкта можна створити за допомогою клавіш

варіанти відповідей

Ctrl + C

Shift + A

Shift + Z

Ctrl +V

Запитання 8

До основних тривимірних примітивів відносяться:

варіанти відповідей

циліндр

куб

конус

прямокутник

вектор

тор

сфера

площина

Запитання 9

Клавіша "R" служить для виконання:

варіанти відповідей

обертання об'єкта

переміщення об'єкта

маштабування об'єкта

знищення об'єкта

Запитання 10

Вкажіть основні елементи вікна програми BLENDER:

варіанти відповідей

Довідка

Інструменти

Камера

Мова інтерфейсу

Об'єкт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест