Форма симбіозу, за якої співіснування є корисним та обов'язковим для обох симбіонтів:
Коменсалізм може проявлятися у формах:
Виберіть ознаки, характерні для гостального середовища
Реакція організмів на співвідношення тривалості дня і ночі, що проявляється в періодичній зміні процесів життєдіяльності
Лососеві риби мають міграції, що зв'язані із періодом розмноження. Чи носять ці міграції сезонний характер:
Виберіть із переліку адаптивні біологічні ритми
Виберіть основні способи терморегуляції
Щоб стимулювати цвітіння тюльпанів узимку, необхідно додаткове освітлення. Яку біологічну закономірність при цьому порушують?
Форми взаємодії й співіснування організмів різних видів в екосистемі
Фази фотосинтезу це приклад:
Обертання Землі навколо Місяця зумовлює :
Оберіть приклади сезонних адаптацій:
Які організми є ендопаразитами?
Гомойотермні організми:
Вибери приклади адаптацій паразитів до мешкання в організмі хазяїна
З переліку адаптацій виокремте ті, що адаптують рослину до малої кількості світла:
Розгляньте видозміни листків. Зазначте адаптивні зміни листків у рослин - сукулентів:
Розгляньте результати експерименту. Дві різні рослини поміщали у умови короткого (1) та довгого (2) дня і отримували результати, які відображені на малюнку. У такий спосіб було відкрито адаптацію рослин:
Вкажіть адаптацію забарвлення сонечка семикрапкового:
Вкажіть організм, що має пристосування до посушливих місць зростання....
Бобові рослини та азотфіксуючі бактерії є прикладом симбіозу:
Організми , які активно пересуваються у товщі води:
Серед запропонованих співіснувань організмів вкажіть мутуалізм :
Адаптивні біоритми відбуваються на :
Нічний спосіб життя у багатьох мешканців пустель, загрозливі пози тіла для оборони від хижаків, побудова гнізд або нір. Це адаптації:
Види, які спеціалізовані до життя в холодних умовах
29,5 діб це тривалість :
Значні сильні коливання температури є характерною особливість для середовища існування
Лімітуючими ресурсами водного середовища є:
Виберіть правильне твердження:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома