Агроценози, їх структура і особливості функціонування.

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 292 рази
12 запитань
Запитання 1

Агроценоз - це

варіанти відповідей

природна екосистема;

штучна екосистема;

природна або штучна екосистема.

Запитання 2

Агроценоз створюється...

варіанти відповідей

продуцентами;

редуцентами;

консументами;

людиною.

Запитання 3

До агроценозів належить:

варіанти відповідей

виногрвдник;

полезахисна смуга;

болото;

річка.

Запитання 4

Агроценози складаються з...

варіанти відповідей

продуцентів;

редуцентів;

консументів;

продуцентів, консументів, редуцентів.

Запитання 5

Особливість агроценозу заключається в тім, що в ньому..

варіанти відповідей

всі види рівні;

переважає один, будь-який вид;

переважає корисний для людини вид;

переважають продуценти.

Запитання 6

Конкуренти людини із споживання ресурсів агроценозу...

варіанти відповідей

шкідники;

хвороби;

миші полівки;

кроти.

Запитання 7

Агросистеми. на відміну від природниїх екосистем не можуть існувати без...

варіанти відповідей

людини;;

продуцентів;

редуцентів;

консументів.

Запитання 8

Агроценози до саморегуляції...

варіанти відповідей

здатні;

частково здатні;

не здатні.

Запитання 9

Причина, за якої агроценози не здатні до саморегуляції:

варіанти відповідей

відсутність продуцентів;

відсутність редуцентів;

переважають організми одного виду;

відсутність консументів.

Запитання 10

Основний спосіб регуляції агроценозів:

варіанти відповідей

створення конкуруючих видів;

ліквідація конкуруючих видів;

створення сприятливих умов для агроценозу;

створення сприятливих умов для корисного виду.

Запитання 11

Ускладнення регуляції процесів у агроценозах викликається:

варіанти відповідей

великою кількістю особин;

великою кількістю особин одного виду;

високою щільністю;

несприятливими умовами.

Запитання 12

Генетичне різноманіття культурних організмів менше ніж у диких видів, тому що...

варіанти відповідей

несприятливі умови;

жорсткий відбір людиною;

поширення хвороб;

поширення шкідників.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест