Сукупність особин одного виду,які здатні до самовідтворення протягом великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію - це
Здатність екосистеми тривалий час існувати , підтримуючи свій склад і функціонування - це
Виберіть правильну послідовність ланцюга живлення
Встановіть відповідність між назвами організмів та їх приналежністю до певної екологічної групи
1.продуценти а. бактерії гниття
2. консументи І порядку б. полівка
3. консументи ІІ порядку в. пшениця
4. редуценти г. яструб
За походженням екосистеми поділяють на
На уроці біології для обговорення трофічних зв'язків між організмами клас поділили на дві групи. Перша група зазначила, що на першому трофічному рівні перебувають рослиноїдні тварини. Друга група вважала, що на другому трофічному рівні перебувають хижаки. Яка група висловила правильне судження?
Співввідношення чисельності особин різних вікових класів і поколінь - це
Яка рослинна спільнота має найбільшу видову різноманітність?
Яка послідовність правильно відображає передавання енергії у ланцюгу живлення?
Неконтрольована вирубка лісів призводить до:
Назвіть переважаючу причину сукцесій.
Для задоволення своїх господарських потреб, людина на місці природних екосистем створює штучні (агроценози). Які з зазначених екосистем належать до створених людиною?
Прикладом вторинної сукцесії може бути:
Основним джерелом енергії для агроекосистем є:
Екологічні проблеми сучасного землеробства
Ланцюг живлення планктон — риба — пінгвін — морський леопард маса морського леопарда становить 300 кг. Яка кількість планктону потрібно для існування морського леопарда?
Вкажіть стадію сукцесії з високим ступенем стійкості.
Розвиток екосистем на вулканічних островах є сукцесіями ...
Установити відповідність між типами сукцесій:
1. Первинна
2. Вторинна
А. Відновлення лісів після пожежі
Б. Висаджування лісонасаджень людиною
В. Розвиток екосистеми на скельних породах
Причина, за якої агроценози не здатні до саморегуляції:
Основні відмінності агроценозів від природних екосистем:
Призначення фунгіцидів
Причина хімічного забруднення грунтів:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома