Академічна доброчесність

Додано: 15 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 145 разів
12 запитань
Запитання 1

Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» правил та принципів академічної доброчесності повинні дотримуватися…

варіанти відповідей

учні

учителі

адміністрація закладу освіти

усі учасники освітнього процесу

Запитання 2

Відповідно до Закону «Про освіту» та законопроекту «Про повну загальну середню освіту», порушеннями академічної доброчесності у системі загальної освіти НЕ вважають:

варіанти відповідей

академічний плагіат

неналежний зовнішній вигляд учнів

списування

необ’єктивне оцінювання

Запитання 3

Академічна доброчесність відрізняється від поняття доброчесності тим, що…

варіанти відповідей

стосується освітнього, науково-дослідного та спортивно-виховного процесів

стосується науково-дослідного процесу

стосується спортивно-виховного процесу

стосується освітнього процесу

Запитання 4

Непередбачена правилами допомога учням під час підсумкового оцінювання, контрольної, складання ДПА чи проходження ЗНО є порушенням академічної доброчесності – це закріплено в законодавстві.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 5

Батьки можуть мимоволі підштовхувати своїх дітей до порушення правил академічної доброчесності у школі тим, що...

варіанти відповідей

відвідують батьківські збори

змушують їх ходити до школи

вимагають від них лише високих оцінок

перевіряють виконане домашнє завдання

Запитання 6

Дотримання академічної доброчесності корисне і потенційно вигідне. Важливо, щоб вчитель/ка пояснив/ла це не тільки учням, а й …

варіанти відповідей

своїм сусідам 

депутатам різних рівнів 

технічному персоналу школи 

батькам та опікунам учнів

Запитання 7

Якщо вчитель/ка вирішив/ла розробити разом із учнями Кодекс честі класу або школи, хто має визначити і сформулювати основні правила документу?

варіанти відповідей

директор та адміністрація школи за ініціативи вчителів 

самі учні, роль вчителя/ки – організувати і модерувати дискусію

 вчитель/ка

 їх повинні прислати з Міністерства освіти і науки у відповідь на запит від школи

Запитання 8

У сучасному світі плагіат розглядають як…

варіанти відповідей

 інтелектуальну крадіжку, незаконне використання результатів праці інших 

річ неприємну, але не заборонену 

життєву необхідність, спричинену певними обставинами 

мимовільне позичання чужих ідей та праці, спричинене необізнаністю

Запитання 9

Оберіть правильне твердження

варіанти відповідей

Велика кількість письмових робіт, які задають учням, може бути чинником, що підштовхує їх до недоброчесності та плагіату 

Чим більше письмових робіт виконуватимуть учні – тим з меншою ймовірністю вони вдаватимуться до порушень академічної доброчесності і до плагіату

Запитання 10

Письмові роботи в школі допомагають розвинути в учнів такі «наскрізні вміння»:

варіанти відповідей

вміння читати і розуміти прочитане 

вміння вести переговори і домовлятися 

критичне мислення 

вміння логічно обґрунтувати власну позицію

Запитання 11

Принцип «менше, але краще», яким повинні керуватися учні при написанні письмових робіт, а вчителі – при їх оцінюванні, означає що…

варіанти відповідей

чим більша кількість сторінок – тим вищою буде оцінка 

чим менша кількість слів і літер у виконаному завданні – тим нижчою буде оцінка 

написаний учнем текст має бути якомога меншим за обсягом 

оцінювати будуть, насамперед, оригінальні думки та розкриття теми, а не обсяг написаного

Запитання 12

Якщо учні в своїх письмових роботах цитують автора або джерело не дослівно, а передають авторську ідею своїми словами, перефразовують, вони повинні…

варіанти відповідей

 подавати перефразування як повністю власну, оригінальну ідею, думку 

оформити увесь текст з перефразуванням у лапки – як авторську цитату 

лапок не використовувати, але обов’язково згадати автора та/або джерело, з якого ця ідея була взята, – як того вимагають правила перефразування 

спершу навести повністю цитату із зазначенням автора та джерела, а вже потім – власне перефразування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест