Активне і пасивне навчання

Додано: 17 січня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 181 раз
12 запитань
Запитання 1

Ліва півкуля мозку відповідає переважно за:

варіанти відповідей

мова

логіка

рима

обчислення

уява

аналіз

ритм

кольори

Запитання 2

Лімбічна система ("мозок савців") відповідає за:

варіанти відповідей

емоції, відіграє важливу роль у запам’ятовуванні

інстинкти, зокрема дихання, обмін речовин

мислення, керує свідомими діями

рівновагу, координацію рухів та пізнавальних процесів

Запитання 3

Якому стилю навчання відповідають дані характеристики:

• в усьому шукає цікавинку;

• любить бачити цілісну картину;

• потроху обізнаний у багатьох сферах;

• захоплюється деталями, але не завжди пам’ятає їх;

• має труднощі з визначенням найважливішого.

варіанти відповідей

"Мрійник"

"Мандрівник"

"Пірнальник"

"Логік"

Запитання 4

Якому стилю навчання відповідають дані характеристики:

• одразу хапається за справу;

• спочатку починає робити, а потім думає;

• хоче скоріше дізнатися, «чи це спрацює»;

• легко переходить до наступних кроків;

• добре виконує роботу, яка потребує короткочасних зусиль.

варіанти відповідей

"Мрійник"

"Пірнальник"

"Логік"

"Мандрівник"

Запитання 5

Пасивне навчання передбачає:

варіанти відповідей

що головною дійовою особою в процесі навчання є вчитель

що учень навчається самостійно

що учень є активним учасником процесу навчання

що учень може виконувати роль викладача

Запитання 6

За ваше навчання відповідає:

варіанти відповідей

вчитель

батьки

ви самі

всі оточуючі

Запитання 7

Правильні твердження щодо умов ефективного навчання це:

І. Навчання має бути пов’язане із практикою.

ІІ. Процес навчання та відповідальність за нього є суто особистою справою, яку неможливо передоручити комусь іншому.

ІІІ. Навчання — це робота, що вимагає свідомих зусиль.

варіанти відповідей

лише І, IІ

лише І, III

лише ІІ, III

усі вірні

Запитання 8

Ефективність активного навчання вища, ніж пасивного, оскільки створює умови для....

варіанти відповідей

особистого розвитку

механічного заучування матеріалу

самостійності і розуміння особистої відповідальності за своє навчання

сприйняття кожної інформації як нової, не пов`язуючи з попередніми знаннями

Запитання 9

Найважливіші умови мого ефективного навчання:

варіанти відповідей

Обираю мету, визначаю чого хочу досягти

Складаю схеми, таблиці, карти пам`яті, не цікавлюсь додатковою інформацією

Планую час, виконую завдання організовано та зосереджено

Зосереджуюсь на новому матеріалі, неуважно слухаю пояснення вчителя

Запитання 10

Виберіть правильні твердження.

варіанти відповідей

У сучасному світі важливим стає не тільки вміння набувати знань, а й уміння застосовувати їх у житті

Щоб навчання було успішним, слід володіти прийомами, що допомагають засвоювати інформацію, тобто вчитися пасивно

Набуття навичок опрацьовувати великий обсяг інформації, критично мислити - це основа життя людини в сучасному світі

Мотиви до активного навчання мають бути у всіх однакові

Запитання 11

Умовами ефективного навчання є:

варіанти відповідей

міцний сон, гарне самопочуття

уміння мотивувати себе

не збалансоване харчування, відсутність болі, додержання розпорядку дня

планування часу, організованість, зосередження, невміння визначати пріорітети

використання приймів активного навчання

ретельне заучування матеріалу

Запитання 12

Позначте правильні відповіді. Підлітки навчаються пасивно, якщо

варіанти відповідей

 планують час самостійно, знають послідовність виконання завдань

очікують пояснень і нагадувань учителя, що і як робити, — безініціативні

зацікавлені у вивченні матеріалу

 вчать тільки обов’язковий матеріал, не цікавляться додатковою інформацією

прагнуть зрозуміти матеріал

намагаються пов’язати новий матеріал із відомим

механічно заучують матеріал, не намагаючись його зрозуміти

сприймають кожну інформацію як нову, не пов’язуючи з попередніми знаннями

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест