Спростіть вираз(*)
Обчисліть значення виразу(*)
Перетворіть на многочлен вираз(*)
Розкладіть на множники многочлен(*)
Розв’яжіть рівняння 3x – 10=–2x + 25(*)
Яке з наведених рівнянь має безліч коренів? (показати чому?)
Розв’яжіть систему рівнянь(*)
Графік функції y = 2x + b проходить через точку з координатами (–2; 10). Знайдіть b(*)
Яка з наведених точок належить графіку функції y = –3x + 2? (показати чому?)
Спростіть вираз та обчисліть його значення, якщо х=-10 (*)
.
Яка з наведених систем рівнянь не має розв’язків? (показати чому?)
Два верстати за 8 год спільної роботи виготовляють 2400 деталей. Перший верстат за 2 год і другий за 4 год разом виготовляють 720 деталей. Скільки деталей виготовляє за 1 год кожний верстат? (Записати, що позначено через х і через у. Скласти систему і розв'язати її)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома