Алгебра "Властивості степеня з цілим від’ємним показником. Стандартний вигляд числа"

16 запитань
Запитання 1

Подайте вираз у вигляді степеня з основою α

α17 ⋅ α-23 : α-15

варіанти відповідей

α-9

α5

α9

α-5

Запитання 2

Подайте вираз у вигляді степеня з основою α

(α-4)8

варіанти відповідей

α-32

α32

α12

α-12

Запитання 3

Подайте вираз у вигляді степеня з основою α

(α3)-7 ⋅ (α-4)-5 : (α-5)8

варіанти відповідей

α-41

α41

α39

α-39

Запитання 4

Спростіть вираз

(α5 b-3 c4)-10 

варіанти відповідей

α50 b-30 c40

α-50 b30 c-40

α10 b3 c-4

α2 b30 c-40

Запитання 5

Спростіть вираз:

варіанти відповідей
Запитання 6

Знайти значення виразу

5-12 : 5-16

варіанти відповідей

25

-25

625

-625

Запитання 7

Знайти значення виразу

(13-9)4 ⋅ (13-2)-18

варіанти відповідей

13

169

1

-13

Запитання 8

Знайти значення виразу


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

Знайти значення виразу

27-3 : 81-2

варіанти відповідей

¼

¾

Запитання 10

Обчисліть (1/3)-2

варіанти відповідей

3

1/9

0,09

9

Запитання 11

Обчисліть 5-1

варіанти відповідей

5

1/5

1

0,5

Запитання 12

Обчисліть (-1,2)0

варіанти відповідей

1,2

0

1

-1,2

Запитання 13


Яке із даних чисел записане у стандартному вигляді?

варіанти відповідей

230⋅10-3

2,3⋅10-4

23⋅106

0,23⋅105

Запитання 14

Запишіть у стандартному вигляді число 547 000 000

варіанти відповідей

547⋅106

5,47⋅107

5,47⋅108

0,547⋅109

Запитання 15

Число 5,2⋅103 запишіть у вигляді натурального числа або десяткового дробу

варіанти відповідей

5200

0,520

52000

5,20

Запитання 16

Число 2,1⋅10-2 запишіть у вигляді натурального числа або десяткового дробу

варіанти відповідей

2100

0,021

0,21

0,0021

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест