Алгоритм рятування людей під час пожежі, з-під завалів. 9 клас

Додано: 13 жовтня 2022
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 1122 рази
9 запитань
Запитання 1

Якщо ви відчули сильний запах диму та побачили полум'я, чого НЕ слід робити:

варіанти відповідей

 присісти або лягти на підлогу

  прикрити дихальні шляхи хустинкою

  ховатися у шафу

  бігти до виходу, крізь полум'я

Запитання 2

У задимленому приміщенні слід рухатися:

варіанти відповідей

 навколішки в будь- якому напрямі

 навколішки вздовж стіни до виходу

ставши на повний зріст вздовж стіни

чекати поки врятують

Запитання 3

Визначити ступінь опіку: сильне почервоніння, пухирці наповнені рідиною, спричинюють набряк

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Якщо на людині горить одяг потрібно:

варіанти відповідей

 якщо одяг прилип до тіла його потрібно швидко зірвати

 поваліть постраждалого на землю та будь-яким способом збивайте полум'я

слід швидко бігти, щоб загасити полум'я  

 накинути цупку тканину та щільно притисніть її до одягу постраждалого

Запитання 5

Ознаки та симптоми отруєння чадним газом:

варіанти відповідей

 головний біль, нудота

 втрата пам'яті

поколювання пальців

судоми

Запитання 6

Чи потрібно закривати ніс потерпілому під час штучного дихання?

варіанти відповідей

Ні, щоб повітря потрапляло у легені.

Ні, тому що він не зможе дихати.

 Так, щоб повітря потрапляло у легені, а не виходило через ніс.

Запитання 7

Наявність пульсу визначають на:

варіанти відповідей

 Животі

Сонній артерії або зап'ясті

  Грудній клітці

Нозі

Запитання 8

Для чого надівати гумові рукавички при наданні першої допомоги

варіанти відповідей

 Щоб не забруднити руки

 Щоб не забруднити потерпілого

Щоб запобігти власному інфікуванню

 Щоб запобігти інфікуванню потерпілого

Запитання 9

Якщо ваш будинок руйнується і ви не встигаєте вибігти:

варіанти відповідей

 Починаєте кричати та панікувати

 Дзвоните до друга по допомогу

 Падаєте на підлогу і повзете в кут кімнати

Чекаєте, що буде далі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест