Алгоритми і виконавці

Додано: 12 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 290 разів
11 запитань
Запитання 1

Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії - це...

варіанти відповідей

Команда;

Алгоритм;

План дій.

Запитання 2

Хто може бути виконавцем команд?


варіанти відповідей

Стілець;

Тварина;

Людина;

Комп′ютер;

Веселка;

Камінь;

Квітка;

Машина.

Запитання 3

Виберіть із перелічених речень ті, які є командами.

варіанти відповідей

Переходь вулицю;

Видалити;

Як розв′язувати задачу?

Перемістити об′єкт;

Закрий вікно;

Лунає дзвінок;

Зупинись!

Дме вітер

Запитання 4

У якій групі команд знаходиться кнопка "очистити"

варіанти відповідей

Олівець;

Керувати;

Рух.

Запитання 5

Скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до поставленої задачі - це...

варіанти відповідей

Команда;

Алгоритм;

Scratch.

Запитання 6

Назвіть способи подання алгоритмів.

варіанти відповідей

Звуковий;

Графічний;

Мова жестів та сигналів;

Текстовий.

Запитання 7

До якої групи об′єктів у програмі Scratch відноситься команда "переміститися на 10 кроків"?

варіанти відповідей

Рух;

Олівець;

Керувати;

Вигляд.

Запитання 8

До якої групи об′єктів у програмі Scratch відноситься команда "чекати 1 секунду"?

варіанти відповідей

Рух;

Олівець;

Керувати;

Вигляд.

Запитання 9

До якої групи об′єктів у програмі Scratch відноситься команда "наступний образ"

варіанти відповідей

Рух;

Олівець;

Керувати;

Вигляд.

Запитання 10

До якої групи об′єктів у програмі Scratch відноситься команда "задати колір олівця"?

варіанти відповідей

Рух;

Олівець;

Керувати;

Вигляд.

Запитання 11

Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп′ютером - це...

варіанти відповідей

Середовище виконання алгоритму;

Комп′ютерна програма;

Команда.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест