Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Додано: 13 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
24 запитання
Запитання 1

Цикл з лічильником описується оператором ...

варіанти відповідей

for

while

begin

end

Запитання 2

Тип даних для цілих чисел - ...

варіанти відповідей

boolean

integer

real

string

Запитання 3

Яка властивість відповідає за розмір і стиль накреслення шрифту компонента Label?

варіанти відповідей

Enabled

Caption

Visible

Font

Запитання 4

Логічний тип даних, що може приймати значення True(Істина) або False(Хибність), - ...

варіанти відповідей

boolean

integer

real

string

Запитання 5

Цикл з лічильником у мові програмування Pascal (середовище Лазарус) має вигляд:

варіанти відповідей

While <логічний вираз>

Then begin

<команди тіла циклу>

end;

for <ім'я змінної> := <вираз1> to

<вираз2> do

begin

<команди тіла циклу>

end;

Repeat <оператори тіла циклу>

Until <умова>;

Запитання 6

Умовний оператор - ...

варіанти відповідей

for

if

end

begin

Запитання 7

x=10. Чому дорівнює y після виконання оператора? 

  

 if x<0 then y := x else

       if x <= 5 then y := x*x else y := 2*x; 

варіанти відповідей

y=20; 

y=100;

y=10; 

y=5; 

Запитання 8

Опис типів змінних починається зі службового слова ...

варіанти відповідей

begin


end


 var


form

Запитання 9

Яким буде значення змінної а в результаті виконання фрагмента програми?

a:=3;

if a<4 then

begin a:=a+2;

end;

варіанти відповідей

3

8

5

2

Запитання 10

Який з компонентів є кнопкою?

варіанти відповідей

Button 

Form

 Edit

Label

Запитання 11

Визначити, чому дорівнює S після виконання циклу:

S := 0; for і := 1 to 4 do S := S+ і;

варіанти відповідей

15

5

7

10

Запитання 12

Який з компонентів є написом?

варіанти відповідей

Button 

Form

Edit

Label

Запитання 13

Оберіть конструктор прапорця

варіанти відповідей

CheckBox

ListBox

CheckButton

RadioButton

Запитання 14

Чим відрізняється використання прапорців від використання перемикачів?

варіанти відповідей
Запитання 15

Оберіть вирази, значення яких == True, якщо x=1, y=2, z=3

варіанти відповідей
Запитання 16

Зв’язувати об’єкт керування, подію та дію можна й за допомогою методу ...

варіанти відповідей

bind

event

command

link

Запитання 17

Функція для створення напису

варіанти відповідей

Text()

Label()

Button()

Запитання 18

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 19

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button()

Запитання 20

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

font

def

parck

Запитання 21

Оберіть метод очищення текстового поля

варіанти відповідей
Запитання 22

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 23

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 24

За допомогою якого конструктора створюється полотно для виведення зображень у графічному вікні?

варіанти відповідей

Button

Label

Canvas

Geometry

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест