Алгоритми та програми 1

Додано: 16 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Копія з тесту: Алгоритми та програми 1
Тест виконано: 70 разів
20 запитань
Запитання 1

Графічні об’єкти, розташовані на вікні програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо - це

варіанти відповідей

обробник події

елементи керування

Запитання 2

Який варіант буде правильним, щоб заповнити пропуски:

Елемент керування = властивості (...) + методи (...) + події (...)

варіанти відповідей

дії+стан +зворотні зв’язки

зворотні зв’язки+дії+стан

стан + дії+зворотні зв’язки

Запитання 3

Виділяють такі основні типи подій:

варіанти відповідей

взаємодія з мишею

натискання клавіш на клавіатурі

зміна стану об’єктів, створених у результаті виконання програми

Запитання 4

Клацання лівою кнопкою миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 5

Рух миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 6

Клацання середньою кнопкою миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 7

Клацання правою кнопкою миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 8

Подвійне клацання лівою кнопкою миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 9

Частина програми, що виконує певні дії у відповідь на подію (спричинену, наприклад, дією користувача) - це

варіанти відповідей

обробник події

елементи керування

Запитання 10

Для додавання елемента керування кнопка до вікна програми з графічними елементами, яке створене мовою Python з використанням модуля tkinter, використовують команду Label().

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 11

Для неалфавітних клавіш існують спеціальні зарезервовані слова, для натискання клавіші Enter - це

варіанти відповідей

<Space>

<Return>

<Shift>

Запитання 12

Графічні об’єкти, розташовані на вікні програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо - це

варіанти відповідей

обробник події

елементи керування

Запитання 13

  Елемент керування, що складається з текстових рядків, які може обирати користувач:

варіанти відповідей

Список

Перемикач

Напис

Текстове поле

Запитання 14

Для створення «Текстового поля» потрібно використати конструктор:

варіанти відповідей

Radiobutton

Entry

Button

Запитання 15

Для виведення елементів керування у вікні програми використовують методи:

варіанти відповідей

pack()

Tk()

place()

geometry() 

Запитання 16

Модуль tkinter використовується для:

варіанти відповідей

малювання 

створення графічного інтерфейсу користувача 

виведення отриманого результату на екран 

введення програм

Запитання 17

Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:

варіанти відповідей

vik1 = Tk []

vik1.Tk 

vik1 = Tk() 

vik1 = Tk {} 

Запитання 18

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 19

За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні vik1

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні vik1

Запитання 20

Програма, яка генерує вікно в Python висотою 300, шириною 500

варіанти відповідей

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=500, height=300)

c.pack()

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=300, height=500)

c.pack()

from graphics import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=300, height=500)

c.pack()

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=500, height=300)

canvas.pack()

  from tkinter import *

w=Tk()

c=Canas(w, width=500, height=300)

c.pack()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест