Алгоритми та програми для роботи з графікою

Додано: 2 липня
Предмет: Інформатика, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Як називається об’єкт виконавець в середовищі Скретч?


варіанти відповідей

Курсор

Байт

Піксель

Спрайт

Запитання 2

Алгоритмом називають-

варіанти відповідей

послідовність кроків, які не приводять до результату

скінченну послідовність команд, виконання яких приводить до виконання певного результату

будь-яку послідовність команд

Запитання 3

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

варіанти відповідей

 Word

 

Google Chrome


  Paint

 

  Scrаtch

Запитання 4

Які є два основних методи кодування графічних зображень?

варіанти відповідей


  Векторний  

Лінійний  

   

Математичний  

  

 Растровий

Запитання 5

Що є основним елементом растрового зображення? 

варіанти відповідей

Тло 

  

Лінія

Роздільність

Піксель

Запитання 6

Серед вказаних структур виберить лінійний алгоритм

варіанти відповідей
Запитання 7

Назвіть 3 базових алгоритмічних структури

варіанти відповідей

Лінійна

Кругова

Перехід

Розгалуження

Повторення

Запитання 8

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

100

1000

200

20

Запитання 9

Який загальний вигляд команди циклу з лічильником?

варіанти відповідей
Запитання 10

Розгалуження бувають (декілька відповідей):

варіанти відповідей

зовнішні

повні

неповні

внутрішні

Запитання 11

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

8

5

27

14

Запитання 12

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

15

6

8

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест