Алгоритми та програми (Python)

Додано: 22 грудня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 479 разів
17 запитань
Запитання 1

Виберіть оператор виведення даних на екран:

варіанти відповідей

for

if

print

input

Запитання 2

Виберіть оператор циклу

варіанти відповідей

if

for

print

input

Запитання 3

Що із запропонованого є конструктором графічного вікна?

варіанти відповідей

Gk()

Vk()

Sv()

Tk()

Запитання 4

Як запрограмувати реакцію кнопки на натискання?

(Виберіть всі необхідні варіанти)

варіанти відповідей

Додати команду btn_click=[int(i) for i in ent.get()]

Надати конструктору кнопки ім'я btn_click.ent.get()

Створити функцію обробник події натискання кнопки btn_click

В конструкторі кнопки додати параметр command=btn_click

Запитання 5

Який з елементів керування відповідає конструктору Label ?

варіанти відповідей

поле списку

напис

кнопка

текстове поле

Запитання 6


Який з елементів керування відповідає конструктору Entry  

варіанти відповідей

поле списку

напис

кнопка

текстове поле

Запитання 7

Який з елементів керування відповідає конструктору ListBox

варіанти відповідей

поле списку

напис

кнопка

текстове поле

Запитання 8

Виберіть метод для розташування об'єктів у конкретно визначеній (із зазначеними координатами x i y) точці вікна

варіанти відповідей

pack()

insert()

get()

place()

delete()

Запитання 9

Виберіть метод для розташування об'єктів у вікні один за одним?

варіанти відповідей

place

insert

pack

delete

get

Запитання 10

За допомогою якого виразу можна в програмі отримати текст, що міститься в текстовому полі ent ?

варіанти відповідей

get.ent()

ent=Entry(text)

ent.get()

ent=Entry(get)

Запитання 11

За допомогою якого коду можна вивести у вікні напис "Ваше ім'я"?

варіанти відповідей

lbl=Button(text="Ваше ім'я")

lbl.place(x=100, y=150)

lbl=Entry(text="Ваше ім'я")

lbl.place(x=100, y=150)

btn=Button(text="Ваше ім'я")

lbl.place(x=100, y=150)

lbl=Label(text="Ваше ім'я")

lbl.place(x=100, y=150)

Запитання 12

Створити полотно для малювання (вставлення картинки) можна за допомогою об'єкту...

варіанти відповідей

Image

Flowers

Canvas

PhotoImage

Запитання 13

Для закривання вікна використовують команду...

варіанти відповідей

command=tk.destroy

command=tk.close

close=command.tk.

close=command.destroy

Запитання 14

Виберіть метод додавання елемента до списку (конструктор ListBox)

варіанти відповідей

place

insert

get

pack

delete

Запитання 15

Вкажіть метод, що визначає номер обраного елемента зі списку

варіанти відповідей

curselection

Listbox

config

insert

Запитання 16

Яка із наведених команд відображатиме текст, що складається з імені уведеного до текстового поля ent та рядка ", ти молодець" ?

варіанти відповідей

print(text=ім'я,", ти молодець")

print(ent=text,", ти молодець")

print(ent.get + ", ти молодець")

print(ent.plac,", ти молодець")

Запитання 17

Встановіть відповідність між конструктором Button та елементами керування

варіанти відповідей

поле списку

напис

кнопка

текстове поле

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест