Алгоритми та програми. Scratch_Контрольна робота

Додано: 14 березня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 158 разів
26 запитань
Запитання 1

Як називається величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу?

варіанти відповідей

константа

змінна

число

літера

Запитання 2

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

ім'я

значення

виконавця

колір

Запитання 3

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Стала

Змінна

Послідовна

Запитання 4

Оберіть знак, за допомогою яких встановлюється вказівка присвоювання

варіанти відповідей

=:

:=

/=

..=

==

Запитання 5

Яка довжина сцени?

варіанти відповідей

400 кроків

380 кроків

480 кроків

Запитання 6

Яка висота сцени?

варіанти відповідей

260 кроків

360 кроків

460 кроків

480 кроків

Запитання 7

Абциса визначається

варіанти відповідей

Y

Х

Z

Запитання 8

Ордината визначається:

варіанти відповідей

X

Z

Y

Запитання 9

Вкажи на команду для реалізації розгалуження повної форми в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 10

Вкажи на команду для реалізації розгалуження неповної форми в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 11

Алгоритмічна структура призначена для організації багаторазового виконання набору команд - це:

варіанти відповідей

слідування

повторення

розгалуження

посилання

Запитання 12

Алгоритм, в якому всі дії слідують послідовно - це ...

варіанти відповідей

Лінійний алгоритм

Алгоритм

Алгоритм з циклом

Алгоритм з розгалуженням

Запитання 13

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

-1

8

9

6

Запитання 14

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

1

3

5

2

Запитання 15

Яке значення покаже таймер через 5 секунд?

варіанти відповідей

5

10

15

-5

Запитання 16

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 17

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Виконавець рухатиметься сценою вгору

Виконавець рухатиметься сценою вниз

Виконавець рухатиметься сценою вправо

Виконавець рухатиметься сценою вліво

Запитання 18

Вибери дії, які відбудуться, коли буде натиснуто клавішу "пропуск" і об'єкт не доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

Об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

Об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

Об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 19

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

30

40

 20

Запитання 20

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 21

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

1

2

3

0

Запитання 22

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

2

4

6

10

Запитання 23

Яку команду слід обрати для присвоєння змінній S значення 10?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 24

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

13

–3

9

7

11

3

Запитання 25

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

100

200

400

Запитання 26

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

4

3

2

1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест