Алгоритми та програми. Скретч.

Додано: 20 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 34 рази
12 запитань
Запитання 1

У середовищі складання алгоритмів Скретч програмними об'єктами є ...

варіанти відповідей

Сцена

Меню

Скрипт

Спрайт

Запитання 2

Значення яких властивостей програмного об'єкта спрайт можна змінити у вікні середовища Скретч?

варіанти відповідей

Ім'я

Напрямок руху

Стиль обертання

Розміщення на сцені

Розмір

Образ спрайта

Запитання 3

Для створення нового об'єкта в середовищі Скретч використовують такі способи:

варіанти відповідей

Додати з бібліотеки Скретч

Намалювати

Завантажити з файла, що є на комп'ютері

Додати з веб-камери

Додати з Інтернету

Запитання 4

Що таке комп'ютерна подія?

варіанти відповідей

Це дія, яка розпізнається програмним забезпеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних команд

Це дія, яка відбувається в реальному часі

Це дія, яка не розпізнається програмним забезпеченням та не опрацьовується програмою за допомогою певних команд

Це всі дії, які відбуваються в комп'ютері

Запитання 5

Які події можна реалізувати в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

Натиснуто Прапорець

Натиснуто кнопку Зупинити все

Натиснуто клавішу клавіатури

Клацнули об'єкт на сцені

Подвійне клацання лівою кнопкою миші на командах в області скриптів

Запитання 6

Чи можна у середовищі Скретч створити проект, у якому декілька виконавців виконують свою програму незележно одне від одного?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Як у середовищі Скретч пов'язати дії різних об'єктів: коли виконання деякої дії одним об'єктом приводить до настання події для іншого об'єкта?

варіанти відповідей

Для цього перший об'єкт передає повідомлення, а другий об'єкт отримує повідомлення і це приводить до настання події для цього об'єкта

Об'єкти обмінюються повідомленнями і це приводить до настання події для другого об'єкта

Кожний з об'єктів надсилає покрокову інструкцію для настання події

Запитання 8

Як відслідкувати час у програмі в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

Скористатись командою Чекати 1 секунд

Запитати час

Завантажити малюнок Годинника

Скористатись Таймером

Запитання 9

Складні задачі у середовищі Скретч подають у вигляді ....

варіанти відповідей


задач і прикладів

математичних виразів

проектів

послідовності окремих підзадач

Запитання 10

Опис кожної підзадачі також може здійснюватися з використанням трьох базових алгоритмічних структур:

варіанти відповідей

поворотів

слідування

повторення

перенаправлення

розгалудження

Запитання 11

Опис підзадач у середовищі Скретч реалізують через створення ...

варіанти відповідей

власних операторів

власних алгоритмів

власних блоків

власних датчиків

Запитання 12

Щоб створити власний блок у списку груп команд, обирають групу...

варіанти відповідей

Вигляд

Датчики

Ваші блоки

Величини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест