Питання з анатомії тварин та людини.
Із наведених прикладів тканин визначте тканину, що належить тваринному організму.
Серед наведених варіантів малюнків оберіть той, на якому зображено серцеву м’язову тканину.
Серед представлених типів тканин оберіть сполучну тканину.
Буквою Х на поданому малюнку позначені:
Визначьте тип тканини за детальним описом: тканина є складовою тваринного організму, містить невелику кількість міжклітинної речовини, її клітини представлені білковими волокнами мієліну, які з’єднані опорними білковими дисками. Клітини багатоядерні, здатні до скорочення та розтягнення.
Визначте тип тканини за наданим описом: тканина є складовою тваринного організму, має багато міжклітинної рідини, клітини мають різну форму і містять ліпіди та метаболічну воду.
Поверхня залоз тваринного організму вкрита ткониною
Оберіть тип тканини тварин, клітини якої зображено на малюнку.
Визначте тип тканини тваринного організму, клітини якої зображено на малюнку
Визначте тип тканини тваринного організму, клітини якої зображено на малюнку
Визначте малюнок на якому зображено орган тваринного організму, що виконує такі функції: захисну, видільну, рецепторну, терморегуляційну, запасаючу, обмін речовин.
Укажіть цифри, якими на малюнку позначено півкулю великого мозку та проміжний мозок
Якою цифрою позначено на поданому малюнку бронхи
Визначте формені елементи крові, скориставшись поданою характеристикою - Безбарвні, мають ядро, утворюються в червоному кістковому мозку, селезінці, лімфатичних вузлах, руйнуються в селезінці та місцях запалення:
Яка кістка входить до складу передпліччя?
Який імунітет виникає в організмі після введення лікувальної сироватки проти правця?
В організмі людини артеріальна кров у малому колі кровообігу рухається по:
В організмі людини велике коло кровообігу починається 1 та закінчується 2:
Визначте клас тварин, якому властива наявність кровоносної системи з такими характеристиками: серце трикамерне з незакінченою перетинкою між шлуночками, кровоносна система замкнена та має два кола кровооббігу.
Велику роль у перетворенні протромбіну на тромбін відіграють йони
Можливість транспортувати на своїй поверхні гази мають клітини крові:
В організмі тварини венозна кров тече до серця по:
Визначте клас хребетних тварин, статева ситема яких відповідає таким характеристикам: клітини - яйцеклітини та сперматозоїди, яєчники та сім’яники парні, мають придатки, статеві та сечовивідні протоки розділені, у самиць яйцевод має залози для утворення оболонок яйця, роздільностатеві, запліднення внутрішнє, відкладають яйця
Визначте малюнок на якому зображено орган жіночої статевої системи людини
Орган, зображений на малюнку є частиною системи:
До якої системи органів належить об’єкт зображений на малюнку 3:
На поданому малюнку буквою Х позначена:
Визначте тип зубів людини за поданою характеристикою: Зуби порівняно невеликі, внутрішня та зовнішня кромка однакові, поверхня зубу плоска, мають два кореня, загальна кількість вісім.
На малюнку зображено орган, що входить до частини скелету
Клубова кістка належить до
Найдовший м’яз у тілі людини це
Найбільший м’яз тіла людини це
Найсильніший м’яз людини відповідно до своїх пропорцій:
Найбільш витривалий м’яз тіла людини це:
Під час травлення в ротовій порожнині розщеплюються
Під час обговорення особливостей будови та функцій травної системи два учні почали сперичатись. Перший учень зазначив, що підшлункова залоза не є органом травної системи, тому, що в ній не відбувається процесу травлення. Другий учень зазначив, що підшлункова залоза виділяє у порожнину дванадцятипалої кишки травні ферменти так, як вона є залозою змішаної секреції, а тому належить до травної системи. визначте, хто з учнів правий.
Визначте всі правильні твердження. що стосуються органу, зображеного на малюнку.
Оберіть всі правильні твердження щодо органу зображеному на малюнку
Оберіть всі правильні твердження щодо органу зображеному на малюнку
Уважно розгляньте малюнок та виберіть всі правильні твердження, які стосуються органів, зображених на малюнку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома