Сталий розвиток та раціональне природокористування

Додано: 19 березня 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 405 разів
10 запитань
Запитання 1

Що ви вважаєте головною причиною розвитку глобальної екологічної кризи?

              

             

            

              

варіанти відповідей

 А) негативні кліматичні зміни на планеті під впливом космічних сил;

  Б) технічний прогрес і виснаження природних ресурсів;

   В) вирубування лісів;

 Г) низьку екологічну культуру людини та її  намагання панувати над природою.

Запитання 2

Що Ви розумієте під сталим розвитком?



              ;


варіанти відповідей

розвиток цивілізації на основі технологічного процесу й розвитку економіки, що супроводжується постійним нарощуванням валового продукту

розвиток, за якого відбувається постійний перерозподіл у світі між країнами, що розвиваються, і високо індустріальними країнами мінеральних, біологічних, трудових, земельних, водних і матеріальних ресурсів

  розвиток, в основу якого покладено ідею «виживає мудріший і сильніший»

розвиток з урахуванням господарської ємності біосфери за принципами еколого-економічної збалансованості людської діяльності. 

Запитання 3

Яке з наведених визначень екологічного збитку є найповнішим?

              ;



варіанти відповідей

 А) витрати підприємства на охорону природи

Б) втрати суспільства від змін корисності навколишнього середовища у зв´язку з його забрудненням і необхідністю витрат на відновлення довкілля, компенсацію ризиків, компенсацію за погіршення здоров´я людей,ресурсів тощо; 

В) збитки від зниження і втрати працездатності внаслідок погіршення екологічних умов праці і проживання;

Г) втрати від екологічних катастроф.

Запитання 4

Кризові явища є наслідком порушення біологічного кругообігу?

                              А) так;

                              Б) ні.

варіанти відповідей

 А) так

                      

       Б) ні

Запитання 5

Чим, на Вашу думку, є граничнодопустимий викид (ГДВ)?

                            


                           


варіанти відповідей

  А) викидом газових забруднень, який підприємству дозволено здійснювати 1 раз на місяць

Б) державний норматив, встановлений з міркувань, що вміст забруднень у повітрі від джерела не перевищує нормативу якості повітря для населення, тваринного і рослинного світу

   В) рівень викиду у повітря забруднень вище якого починається деградація екосистеми

Г) верхня межа вмісту забруднювачів від буд-якого джерела, яке не завдає шкоди людині і довкіллю

Запитання 6

До невідтворних природних ресурсів відносять:


варіанти відповідей

А) нафта

  

    Б) прісна вода

 В) чисте повітря

  Г) глина

  Д) залізо

Запитання 7

 Яка концентрація забруднюючої речовини в довкіллі вважається гранично-допустимою (ГДК)?

            

              

              


варіанти відповідей

   А) за якої настає смерть людини

 Б) за якої починається деградація екосистеми

 В) дозволена екологічним стандартом

Г) максимальна концентрація забруднюючої речовини в природному середовищі, яка не шкодить здоров´ю людини 

Запитання 8

Санітарно-захисні зони створюються навколо об´єктів, які є джерелом виділення:

                              

                             

                              

                             

                             

варіанти відповідей

А) шуму

 Б) запахів

В) шкідливих речовин

 Г) електромагнітних хвиль

 Д) іонізуючих випромінювань

Запитання 9

Що, на Вашу думку, є «екологічним коридором» («зеленим коридором»)?

              


              

              

варіанти відповідей

 А) лісосмуги

Б) природно-ландшафні смуги (ділянки, території), які з´єднують «екологічні ядра» (заповідні території) і сприяють збереженню біорізноманіття та підтриманню природного каркасу територій

 В) ділянки між екотопами

 Г) ландшафи, вкриті деревами і чагарниками

Запитання 10

Найбільша кількість радіоактивних речовин надходить до організмів сільськогосподарських тварин з:

           

            

               

варіанти відповідей

    А) водою

   Б) кормами

 В) пилом при диханні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест