Андрагогіка

Додано: 10 березня
Предмет: Літературне читання, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

1. В чому полягає суть організації навчального процесу дорослих за Н. Ноузлом?

варіанти відповідей

а)вона не залежить від змістового наповнення програми, і допомагає учням оволодіти будь яких необхідним для нього змістом.

б)в умовах більш широкого використання інформаційних технологій значно зростає частка самостійної роботи студентів, яка є не менш важливою складовою процесу навчання, ніж аудиторна форма занять.

в)започаткування андрагогічної підготовки фахівців для роботи з дорослою аудиторією та можливості творчого використання педагогічних ідей в її організації.

г)пановування спеціальних інтерактивних методів навчання дорослих, які найбільш ефективно забезпечують комунікаційні зв’язки того, хто навчає, з тим, хто навчається

Запитання 2

Процес в якому індивідууми, за допомогою або без допомоги інших, беруть на себе відповідальність за діагностування власних навчальних потреб, формування навчальних цілей, визначення навчальних ресурсів, вибір та застосування відповідних стратегій, а також за оцінювання результатів навчання – це

варіанти відповідей

а) інтегроване навчання

б) спрямоване навчання

в) андрагогічна модель навчання

г) навчальна діяльність

Запитання 3

3) Скільки етапів входить в андрагогічний процес навчання М. Ноулза?

варіанти відповідей

а) 7

б) 5

в) 8

г) 3

Запитання 4

4) ОБЕРІТЬ, три модельні закони розповсюдження знань і освіти дорослих

варіанти відповідей

а) Неформальна освіта, Формальна освіта, Інформальна освіта

б) Дошкільна освіта, Початкова освіта, Повна загальна освіта

в) Право на освіту, Безоплатна освіта, Мова освіти

г) Про освіту дорослих, Про післядипломну освіту, Про просвітницьку діяльність

Запитання 5

5) В якому році була заснована Американська асоціація освіти дорослих?

варіанти відповідей

а) 1926 р

б) 1865 р

в) 2000 р

г) 1741 р

Запитання 6

6) ОБЕРІТЬ, вірне твердження поняття «дорослий»

варіанти відповідей

а) працівник сфери освіти, що володіє професійними компетентностями для надання освіти дорослим з урахуванням їхніх вікових, освітніх, професійних, особистісних характеристик та мотивацій

б)людина, яка досягла певного віку, та у відношенні до якої є підстави вважати, що вона має тілесну та ментальну зрілість.

в) особа, яка в установленому порядку зарахована до вищого навчального закладу та навчається за денною (очною), вечірньою або заочною, дистанційною формами навчання з метою здобуття певних освітнього й освітньо-кваліфікаційного рівнів.

г) вихованець, який навчається певного ремесла, мистецтва, фаху

 

Запитання 7

7. Провідною тенденцією сучасної освіти дорослих є…

варіанти відповідей

а) еволюціонування 

б) трансформація

в) професійна підготовка

г) функціональна підготовка

Запитання 8

8)Метод проведення ділової наради, що дозволяє не тільки виявити весь спектр думок учасників, а і знайти загальне групове рішення колективної проблеми.

варіанти відповідей

а) тренінг

б) дискусія гра

в) групова дискусія

г) рольові ігри

Запитання 9

9) На що потрібно звертати увагу в процесі навчання на думку Г. Мітіна

варіанти відповідей

а) необхідність урахування фактору часу, який має суттєвий вплив на навчання дорослих

б) визначення освітніх потреб учнів

в) визначення мети навчання конкретних учнів; 

г) виявлення обсягу та характеру життєвого досвіду учнів і можливості його використання в процесі навчання;

Запитання 10

10) Основне завдання освіти дорослих

варіанти відповідей

а) пристосування до нових вимог життя в суспільстві, що динамічно змінюється

б) зміна освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівня особи впродовж життя, а також інтелектуального та культурного рівня суспільства;

в) стимулювання освітніх потреб людини

г) задоволення потреб особистості в інтелектуальному, культурному і духовному розвитку через отримання неперервної освіти; формування в осіб, які навчаються, громадянської позиції, здатності до праці й життя в умовах сучасної цивілізації, її демократичного розвитку;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест