Коли була утворена Директорія?
Хто в різний час очолював Директорію?
Коли війська Директорії вступили до Києва?
Мета створення Директорії:
Офіційна назва України за часів Директорії:
18 листопада 1918 року війська Директорії розгромили війська гетьмана Скоропадського у битві:
Коли був проголошений "Акт Злуки УНР і ЗУНР"?
Ворожі сили, з якими довелося воювати українському війську восени 1919 року "трикутник смерті":
Яка інституція в січні 1919 р. легітимізувала владу Директорії УНР?
Яка з наведених категорій населення згідно з рішеннями Трудового конгресу отримала право голосу?
Вищий орган виконавчої влади за часів Директорії
Що з цього не входило до кола зовнішньополітичних задач Директорії УНР?
Виконання якої вимоги країн Антанти фактично означало б розпуск Директорії?
Про яку подію йдеться в наведеному уривку?
«Головні торжества… проходили на Софійській площі… Рівно о 12:00 годині розпочалася урочиста церемонія... На масовому вічі посол Західноукраїнської Народної Республіки Л. Цегельський передав грамоту Національної Ради… голові Директорії Володимиру Винниченку».
Який державний орган очолив політичний діяч, зображений на фото, в листопаді 1918 року?
Хто із зображених діячів був Президентом державного утворення, зображеного на карті?
Яке явище періоду боротьби за збереження державної незалежності України (1918-1920 рр.) описано в уривку з історичного джерела?
«Революційна стихія селянства, на яку лідери Директорії спирались, почала виходити з-під їхнього контролю. Реальна влада на місцях належала не міфічним «трудовим радам», як це планувалося Трудовим конгресом, а виборним місцевим «батькам» і підпорядкованим їм озброєним загонам. В атмосфері наростаючого безладу саме такі загони й «правили бал», вдаючись до масових погромів, насамперед, проти єврейського населення».
Кого мав на увазі один із представників уряду Директорії УНР І. Мазепа?
«Вожді українського національно-революційного руху в критич¬ний момент втратили голову: замість напружити всі свої сили для усунення проявів внутрішнього розкладу, анархії й "отаманщини", замість продовжувати організовану боротьбу за певні, ясно по-ставлені реальні завдання, вони один за одним покинули поле бою...»
Війська якого воєнно-політичного блоку брали участь в окупації Півдня України наприкінці 1918-початку 1919 рр.?
Яке поняття відповідає наведеному зображенню?
На фото зображений
На фото зображений
Якого договору стосується цитований нижче документ?
«Строго таємно. З огляду на сучасний брак харчових продуктів... мир з Україною мусить бути підписаний якнайскоріше... На випадок, якби Україна попросила військової допомоги проти російських максималістів, то таке прохання можливо задовольнити. За це Україна зобов’язується до якнайскорішої поставки хліба...»
Установіть відповідність між подією періоду боротьби за збереження державної незалежності України (1918-1921 рр.) та її наслідком.
1 оприлюднення «Федеративної грамоти» гетьмана П. Скоропадського
2 підписання Брестського мирного договору
3 скликання Трудового конгресу України
4 проведення Всеукраїнського з'їзду хліборобів
А визнання Директорії вищою владою в Україні
Б утворення Державного секретаріату на чолі з К. Левицьким
В початок антигетьманського повстання на чолі з Директорією
Г проголошення П. Скоропадського гетьманом України
Д відновлення влади Української Центральної Ради
Хто з указаних діячів був причетний до створення Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР)?
У ході «Чортківської офензиви» Українська Галицька армія примусила відступити
Прочитайте уривок зі спогадів Василя Вишиваного.
«...українські війська захопили Львів під командою УСС Вітовського... Ще того самого дня одержав я про те депешу, вислану Вітовським, який домагався в ній негайної висилки цілого легіону УСС до Львова. Я покликав до себе коменданта Микитку, команданта чернівецького вокзалу й четаря Івановича та наказав, що до 4-ї години ранку останній транспорт УСС мусить бути в дорозі на Львів. ...до 4-ї години ранку всі ешелони УСС від'їхали на Львів...»
Події, описані в уривку документа, увійшли в історію під назвою
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома