Антропогенний вплив на біосферу

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 190 разів
9 запитань
Запитання 1

В 60-х роках ХХ століття було розроблено отрутохімікат, який отримав назву ДДТ, а в народі його називали дуст. Його використовували для боротьби із шкідливими комахами, в першу чергу - колорадським жуком. Через 20 років цей препарат був заборонений по всьому світу. Його було виявлено в печінці пінгвінів. Яким чином він міг потрапити аж до жителів Антарктики, якщо там не вирощують жодних рослин і там не живуть шкідливі комахи:

варіанти відповідей

1. Його туди привезли науковці, які там працюють.

2. Його туди занесли потоки повітряних мас.

3. Він з полів із потоками води потрапив в океан і по ланцюгах живлення надійшов у тіло риб, а з ними потрапив до пінгвінів.

4. Цей препарат застосовували для боротьби із шкідливими комахами, які живуть на тілі пінгвінів.

Запитання 2

Наслідком екологічних проблем, що виникають, є:

варіанти відповідей

1. Незручності, що виникають у житті людини.

2. Погіршення роботи транспортної мережі.

3. Порушення комунікації між людьми.

4. Порушення структури і функціонування природних екосистем.

Запитання 3

В нашому регіоні спостерігається інвазія (проникнення) іспанського слимака, який пошкоджує сільськогосподарські культури і завдає великої шкоди. Це екологічна проблема ... характеру:

варіанти відповідей

1. Абіогенного.

2. Біогенного.

3. Антропогенного.

4. Космогенного.

Запитання 4

В Індонезії відбувається виверження вулкана Кракатау. Це екологічна проблема, яка буде мати:

варіанти відповідей

1. Вплив тільки на атмосферу регіону.

2. Місцеве значення.

3. Вплив на всі геологічні оболонки.

4. Регіональне значення.

Запитання 5

Потепління клімату, яке ми спостерігаємо за останні роки, належить до екологічних проблем:

варіанти відповідей

1. Глобальних.

2. Регіональних.

3. Локальних.

4. Корисних.

Запитання 6

Одна із екологічних проблем в Україні, яка залежить від кожного із нас, незалежно від віку, освіти, умов проживання, матеріального становища - це проблема:

варіанти відповідей

1. Викидів транспорту.

2. Сортування побутового сміття.

3. Радіаційного забруднення.

4. Зменшення біорізноманіття.

Запитання 7

Який із шляхів вирішення проблеми пластикових плям у світовому океані є найефективнішим на вашу думку:

варіанти відповідей

1. Увесь пластик, який вже використаний, прикопувати у великі ями.

2. Припинити в масштабах планети виробництво пластику взагалі.

3. Розробити технології повторної переробки та екологічно безпечної утилізації пластику, щоб повертати в середовище елементи, які входять до складу цього матеріалу.

4. Збирати пластик і у спеціальні контейнери і захоронювати їх на дні океанів.

Запитання 8

При видобутку нафти та газу в надрах землі утворюються порожнини, які можуть стати причинами великих катастроф при просіданні ґрунту в цих регіонах. Але ці речовини потрібні для забезпечення роботи багатьох галузей, зокрема транспорту та енергетики. Який вихід із ситуації:

варіанти відповідей

1. Заборонити видобуток і перевести всі галузі на такі, де не буде використовуватися електроенергія.

2. Перепрофілювати транспорт та енергетику на інші джерела енергії (сонячна, вітрова).

3. Заповнювати пустоти, які утворюються, пластиком, який уже відпрацьований.

4. Замінити нафту та газ на кам'яне вугілля.

Запитання 9

З економічної точки зору виробництвам, де використовується в технологічних процесах багато води, вигідно робити її забір у природних проточних водоймах і по завершенні її використання скидати ці води назад у водойми. З точки зору екології це приводить до забруднення водойм різними речовинами. Який шлях вирішення цієї проблеми є найкращим:

варіанти відповідей

1. Створити підприємства, які не будуть потребувати води у своїх виробництвах.

2. Закрити підприємства, які використовують воду у своїх технологічних процесах.

3. Зобов'язати такі підприємства використовувати тільки води із глибоких шарів землі і туди ж повертати відпрацьовану воду.

4. Створити технології замкнених циклів, технології глибокої очистки води, щоб вода використовувалася та ж сама і не поверталася у природні водойми.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест