Атмосферний тиск. Сполучені посудини. Манометри

Додано: 11 квітня 2023
Предмет: Фізика, 7 клас
Тест виконано: 719 разів
19 запитань
Запитання 1

Атмосферний тиск – це …

варіанти відповідей

Сила вітру

Маса 1 мповітря

Сила з якою повітря тисне на земну поверхню

Сукупність горизонтальних рухів повітря відносно земної поверхні

Запитання 2

Одиниці виміру атмосферного тиску ...

варіанти відповідей

Міліметр ртутного стовпчика

Амперах

Кельвінах

Запитання 3

Яка залежність між атмосферним тиском і висотою?

варіанти відповідей

З висотою тиск зростає

З висотою тиск зменшується

Тиск не залежить від висоти

Запитання 4

Ми не відчуваємо атмосферного тиску, тому що :

варіанти відповідей

Тиск усередині нашого організму більший за атмосферний тиск

Тиск усередині нашого організму приблизно такий самий, як в атмосфері

Повітря немає ваги

Запитання 5

Як називається пристрій для вимірювання атмосферного тиску?

варіанти відповідей

Гігрометр

Барометр

Манометр

Динамометр

Сейсмометр

Запитання 6

Зі збільшенням висоти над рівнем моря атмосферний тиск...

варіанти відповідей

збільшується

зменшується

не змінюється

збільшується, а потім зменшується

зменшується, а потім збільшується

Запитання 7

Для вимірювання атмосферного тиску Торрічеллі використав скляну трубку, завдовжки близько 1 м, яку заповнив...

варіанти відповідей

а) олією

б) спиртом

в) водою

г) ртуттю

Запитання 8

Утримання аркуша паперу, що закриває перевернуту склянку з водою можна пояснити

варіанти відповідей

а) дією сили тяжіння

б) дією атмосферного тиску

в) законом Паскаля

г) тим, що папір прилип до країв склянки

Запитання 9

Яка висота гори Довга (найвища точка курорту Буковель), якщо тиск на її вершині 635 мм.рт.ст


варіанти відповідей

1372 м

1375 м

1370 м

1378 м

Запитання 10

Який тиск на горі Говерла, якщо її висоту вважати 2057 м над рівнем моря

варіанти відповідей

573 мм.рт.ст

947 мм.рт.ст

580 мм.рт.ст

670 мм.рт.ст

Запитання 11


Які посудини називають сполученими?

варіанти відповідей


Посудини, з`єднані між собою так, що між ними може перетікати рідина

Окремі посудини не з`єднані між собою


Жодне з тверджень не є вірним

Одна посудина з подвійним дном

Запитання 12

Яка у відкритих сполучених посудинах встановлюються вільні поверхні однорідної нерухомої рідини?

варіанти відповідей


На різних рівнях

На одному рівні


Одне коліно посудини з рідиною, інші - пусті


Важко відповісти

Запитання 13

Який з наведених прикладів не відноситься до сполучених посудин?

варіанти відповідей
Запитання 14

Виберіть одне вірне твердження для сполучених посудин.

варіанти відповідей

Рівні рідин будуть однакові



Стовпчик рідини з меншою густиною буде нижче, ніж стовпчи з більшою густиною


Стовпчик рідини з меншою густиною буде вищим, ніж стовпчи з більшою густиною

Жодне з тверджень хибне.

Запитання 15

Визначте за малюнком, густина ρ якої рідини більше.

варіанти відповідей


ρ рідини №1 більша

Вони однакові

ρ рідини №2 більша


Важко відповісти

Запитання 16

Який прилад зображено на малюнку? Для чого він призначений? Укажіть дві відповіді.

варіанти відповідей

Рідинний манометр


Барометр - анероїд


Для вимірювання тиску газів і рідин

Для вимірювання атмосферного тиску

Запитання 17

Як називається прилад, зображений на малюнку?


варіанти відповідей

Барометр - анероїд

Спідометр


Металевий манометр

Рідинний манометр

Запитання 18

В яких одиницях може бути проградуйована шкала металевого манометра? Укажіть дві відповіді.

варіанти відповідей

Па (Паскаль)


атм (атмосфера)


мм рт. ст.


км/год

Запитання 19

Уявіть, що ви оператор шлюзової камери. Укажіть правильну систему команд для переведення судна з нижньої течії у верхню.


варіанти відповідей

Відчинити ворота 1, зайти у камеру, зачинити ворота 1, заповнити камеру водою, відчинити ворота 2, вийти з камери у верхню течію.


Наповнити камеру водою, відчинити ворота №2, відчинити, ворота №1, зайти у камеру і вийти з неї у верхню течію.


Відчинити ворота №1, відчинити ворота №2, зайти у камеру і вийти з неї у верхню течію.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест