В. Сухомлинський « Найласкавіші руки»
Маленька дівчинка приїхала з мамою у велике місто. Пішли вони на базар. Дівчинка побачила щось цікаве. На радощах заплескала в долоні. І загубилась в юрбі. Загубилася і заплакала:
– Мамо!.. Де моя мама?
Люди оточили дівчинку і питають:
– Як тебе звуть, дівчинко?
– Оля.
– А маму як звуть? Скажи ми зараз її знайдемо.
– Маму звуть … Мама … матуся.
– Люди усміхнулись і знову питають:
– Ну, скажи, які в твоєї мами очі: карі, сині, блакитні, сірі?
– Очі в неї … найдобріші …
– А коси? Які в мами коси – чорні, русі?
–Коси … найкрасивіші …
Знов усміхнулися люди. Питають:
– Ну, скажи, які в неї руки? Може, якась родимка у неї на руках є, згадай.
– Руки у неї … найласкавіші.
Пішли люди й оголосили по радіо: «Загубилася дівчинка. У її мами найдобріші очі, найкрасивіші коси, найласкавіші в світі руки».
І мама знайшлася.
З ким приїхала маленька дівчинка у місто?
Як звали маленьку дівчинку?
Чому заплакала Оля?
1. Встав у речення пропущене слово.
Маленька дівчинка приїхала з мамою у______________ місто.
Встанови послідовність подій у тексті.
Вибери речення, яке не зустрічалося у тексті.
Вибери слова, які описують Олю.
Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.
Які очі були у мами дівчинки?
Які коси були у мами дівчинки?
Як мама знайшла Олю?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома