Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Онлайн-тести з літературного читання 2 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 2 клас
Створено 10 червня
Приклад запитання: У що збирав Лис рибок?
Літературне читання, 2 клас
Створено 1 червня
Приклад запитання: Як звали дівчинку, яка довго хворіла?
Приклад запитання: "Розмова хмарок" Надії Кир'ян це
Літературне читання, 2 клас
Створено 1 червня
Приклад запитання: 1. До якого жанру належить текст Надії Кир'ян " Розмова хмарок"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 31 травня
Приклад запитання: Впізнай римуУ садках – смачна малина,Аґрус, яблука, ожина.Фрукти й зелень соковита –Це смачні дарунки літа.
Літературне читання, 2 клас
Створено 30 травня
Приклад запитання: "Розмова хмарок" Надії Кирян це
Приклад запитання: В якому порядку мають бути розташовані речення?1. Соромно стало Півневі.2. Прийшов час співати,а Півень мовчить.3. Якось півень розгнівався на людей...4. Дрімає півень на сідалі.
Приклад запитання: Автор тексту "Про Пасажирський лайнер і паперовий літачок"
Приклад запитання: Прислів'я та приказки- це...
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 травня
Приклад запитання: Хто Івасикові приніс гостинчика?
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 травня
Приклад запитання: Де розпочинаються канікули ?
Літературне читання, 2 клас
Створено 28 травня
Приклад запитання: Пролісок - це ...
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 травня
Приклад запитання: Згідно вірша Олександра Дерманського, скільки відомо чудес на світі
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 травня
Приклад запитання: Обери правильно вид римуванняІшла весна-краснау синій хустинці.Несла весна-краснау скриньці гостинці.
Приклад запитання: Вибери назву та автора вірша. На зеленому горбочку, У вишневому садочку, Притулилася хатинка, Мов маленькая дитинка.
Приклад запитання: Прочитай уважно текстЛастівка з перебитим криломПісля гарячого літнього дня загриміла гроза. Пішла злива. Вода залила ластів’яче гніздо, що приліпилося до стіни старої повітки. Розвалилося гніздечко, повипадали пташенята. Вони вже вбралися в пір’ячко, але ще не вміли літати. В’ється ластівка над дітками, кличе їх під кущ заховатися.Кілька днів жили пташенята під кущем. Ластівка носила їм їжу. Вони збивалися докупи і чекали маму. Ось уже четверо діток навчилися літати й порозлітались, а одне сидить, не може здійнятись. У нього перебите крило. Як випало з гнізда, покалічилося.До осені жило поранене пташеня під кущем. Його доглядала мати. А коли настав час відлітати в теплий край, ластівки зібралися чималим табунцем, сіли на кущ, і довго чулось тривожне попискування.Відлетіли пташки в теплий край. Зосталася молода ластівочка з перебитим крильцем. Я взяв її і приніс додому. Вона довірливо притулилась до мене. Я посадив її на віконце. Ластівка дивилась у синє небо. Мені здалося, що в неї на очах тремтять сльози. (За В. Сухомлинським) Назви автора твору.
Приклад запитання: "Товар і покупець" Це?
Приклад запитання: Твір В.Сухомлинського "Скляний чоловічок" У одного хлопчика був маленький приятель — Скляний чоловічок. Був зовсім прозорий і вмів угадувати, що думає і переживає його приятель хлопчик. Не вивчив хлопчик уроки й думає йти гуляти — Скляний чоловічок уже й не зовсім прозорий, а ледь-ледь помутнів і каже хлопчикові: — Не треба так думати, друже. Спочатку зроби діло, а потім гуляй. Соромно стає хлопчикові, він зараз же береться до діла: вивчить уроки, а тоді йде гуляти. Чоловічок мовчить. Але стає прозорий. Якось у хлопчика занедужав товариш, з яким він сидів за однією партою. Минув день, другий, а хлопчик і не згадує про товариша. Дивиться, а Скляний чоловічок став темний, як хмара. — Що я зробив чи подумав поганого? — з тривогою питає хлоп­чик. — Ти нічого не зробив поганого, нічого не подумав поганого... Але ти забув про свого товариша. Соромно стало хлопчикові, і він пішов провідати хворого. Поніс йому квіти й велике-велике яблуко, яке дала йому мама. Так Скляний чоловічок учив хлопчика жити. Це була його совість. 
Приклад запитання: Назва опрацьованої теми з читання: "Скільки на землі іще ..."
Приклад запитання: До перлинок української народної творчості належать:
Приклад запитання: Назва опрацьованої теми з читання: "Скільки на землі іще ..."
Приклад запитання: Які квіти поетеса твору "У лісочку" Л. Компанієць побачила в ранковому лісі? (обери декілька правильних відповідей)
Приклад запитання: Прочитайте уважно текст, дайте відповіді на запитання Гаряча квітка           Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.        Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:-        Мамо, червона троянда зацвіла. Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним. З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно. Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно. Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати. Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси. -      Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася. (141 слово, В.Сухомлинський)Готові до тесту
Приклад запитання: Хто є автором казки "Пригоди в лісовій школі"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 травня
Приклад запитання: Як звали дівчинку?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 травня
Приклад запитання: Хто головний герой твору?
Приклад запитання: На яке свято відбувались події в оповіданні?
Літературне читання, 2 клас
Створено 24 травня
Приклад запитання: Як називається розділ, в якому читали казку 2Як лиска голосок собі кувала" ?
Приклад запитання: З вірша "Що? Де? Чому? Навіщо?" О.Дерманського знайдіть рядочок, де згадується скільки відомо чудес на світі?