Дідусева ложка
Щодня маленька Наталочка під час обіду брала з буфету ложки й клала на стіл - мамину, татову, дідусеву й найменшу - свою.
Взимку раптом помер Наталоччин улюблений дідусь. Дівчинка гірко плакала й побивалась за ним. Вона дуже любила дідуся.
Тепер дідусева ложка завжди лишалася в старенькому буфеті. Наталочка щоразу обережно доторкалась до неї, брала у руки. тримала якусь мить і знову клала на полицю.
Минуло багато років. Наталочка виросла, стала дорослою гарною дівчиною, добре закінчила школу. Того дня, коли Наталя йшла вранці до школи, щоб одержати атестат про середню освіту, вона поклала на стіл і дідусеву ложку. Дідусева ложка лежала біля Наталиної миски. Мама й тато мовчали. І Наталя теж мовчала.
І це мовчання було для всіх красномовним і урочистим.
(120 слів) за В. Сухомлинським
Як звати головну героїню твору?
Що трапилося з дідусем?
Як Наталочка відносилася до дідуся?
Де залишилася дідусева ложка?
Яка дідусева річ залишилася родині на згадку?
Коли дівчинка знову поклала на стіл дідусеву ложку?
Як повелися усі члени сім'ї, коли Наталочка знову поклала на стіл ложку дідуся?
Установи послідовність речень відповідно до змісту тексту.
Познач слова-ознаки, які характеризують Наталочку.
Продовж речення.
Того дня, коли Наталя йшла вранці до школи, щоб одержати атестат про середню освіту, вона поклала на стіл і ...
Встав у речення потрібні слова.
І це довге мовчання було для всіх ... .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома