Прочитай текст. Відміть прочитав "Так" або "Ні".
Кому дістався бублик
Хтось загубив маленького бублика.
Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку раз, вдруге і розчаровано пискнула ― бублик був твердий, як камінь.
Підлетіли два горобці. І теж не могли скуштувати.
За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Отож він повільно злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.
Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.
Грак трохи подумав, тоді злетів на паркан, посидів там із хвилинку і знов опустився до ласої знахідки. Взяв бублика у дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді , і коли той пом’якшав, з’їв його з апетитом.
Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крилами, описав дугу над калюжею і опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв , хто хоче їсти, той має метикувати.*
(С.Мацюцький , 158 слів)
Метикувати ― думати, міркувати.
Хто першим побачив бублик?
Чому птахи не змогли поласувати знахідкою?
Що зробив грак з бубликом?
Хто ж все-таки з'їв бублик?
Грак " описав дугу над калюжею".
Що це означає?
Що грак голосно крякнув ?
Закінчи речення:
«Хто хоче їсти має …»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома