1. Якою була річка?
1. Де текла річка?
Де жив старий ліхтарник?
А У лісі біля річки.
Б На березі річки.
В В селі неподалік від річки.
Навіщо ліхтарник щовечора засвічував свій ліхтар?
А Щоб освітлювати все довкола.
Б Щоб люди бачили дорогу до села.
В Щоб показувати дорогу мандрівникам.
Продовж речення.
— Дідусю, навіщо ви засвічуєте ліхтар? Ріки ж давно немає.
— Щоб люди краще бачили свою ________________.
Добери синоніми до слів - тішилась , засвічував.
Установи послідовність подій в оповіданні.
Та ось людям знадобилося багато дощок на столи й стільці.
Перетворилося русло ріки на город.
Рікою плавали човни й навіть маленькі кораблики.
Жив на березі ріки старий ліхтарник.
Яка головна думка твору.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома