Діагностувальна робота Аудіювання І семестр
Прослухайте або прочитайте оповідання
Аудіювання «Наш сад»
На шкільне подвір'я в’їхала підвода. На возі сиділи старий садівник Влас Григорович і Володя.
Діти оточили підводу.
- Раз ви таке діло хороше задумали, - сказав дід Влас, - я вам найкращих саджанців смородини та аґрусу привіз.
Зараз ми їх прикопаємо, щоб коріння не посохло. А ви після уроків, коли пообідаєте, за роботу. Дерево любить, щоб його зразу ж у землю. А як будете саджати кущі, то добре втоптуйте землю навкруги, щоб земля за коріння взялася.
Тільки задзвонив дзвоник з уроків, діти відразу ж кинулися по домівках. Незабаром вони повернулися з лопатами в руках.
І от взялися діти до роботи. Вчителька Ольга Павлівна порадила молодшим школярам розділитися по троє: один тримає саджанець, а двоє засипають коріння землею і втоптують її.
Незабаром всі кущі були посаджені.
(Лаврін Гроха, 126 слів)
1. Ким працював дід Влас?
Для чого саджанці прикопали?
Куди побігли діти після школи?
З чим повернулися діти з дому?
Хто порадив молодшим школярам розділитися по троє?
Коли діти садили кущі?
Вибери саджанці яких кущів садили діти
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома