Якої пори року відбуваються події у творі?
Про кого автор розповідає : безпомічні, сліпі, голі, схожі на мишенят?
Скількох малюків – зайченят побачив автор у лісі?
Що означає вислів «ніби крізь землю провалилися»?
Яка поведінка звірів свідчить про настання весни?
Кого побачили та злякалися зайченята?
Що ви дізналися про кажана?
Чи мурахи активно почуваються в березні?
Спів яких пташок ще не почують мурашки?
Чи правильно вчинили люди,що не чіпали зайченят?
Чи можна випалювати бур’яни на луках і балках навесні?
Яке з прислів’їв відповідає змісту оповідання?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома