Доброго дня, мій супер учень!
Уважно послухай текст, щоб успішно відповісти на запитання по цьому тексту. Не поспішай. Бажаю успіхів!
Гаряча квітка
Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.
Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:
- Мамо, червона троянда зацвіла.
Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним.
З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно.
Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно.
Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати.
Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси.
- Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася.
(В.Сухомлинський)
Запитання 1
Отже, скажи, любий друже, коли відбуваються події в тексті?
Як звали маленьку дівчинку?
Яка квітка зацвіла в саду?
Що зробила дівчинка, коли побачила квітку?
Чому мамине лице стало тривожним?
Обери речення, які ти почула / почув у тексті.
Одна і більше правильних відповідей.
Встанови послідовність подій у тексті.
1. Повіяв вітер, чорна хмара закрила сонце.
2. Настав травень.
3. Оля побачила велику червону квітку.
На що була схожа троянда?
Якими словами можна охарактеризувати Олю? Обери ці 3 слова.
Доповни речення.
Мов білі метелики, полетів ____________ .
Чому вчить нас оповідання?
Оціни свою роботу на уроці
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома