Доброго дня, мій супер учень!
Попроси дорослого, хто є поруч з тобою, декілька разів (2 рази) прочитати тобі поданий текст. Тим часом, ти уважно його прослухай, щоб успішно відповісти на запитання по цьому тексту. Не поспішай. Бажаю успіхів!
Гаряча квітка
Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.
Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:
- Мамо, червона троянда зацвіла.
Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним.
З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно.
Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно.
Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати.
Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси.
- Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася.
(В.Сухомлинський)
Запитання 1
Отже, скажи, любий друже, коли відбуваються події в тексті?
Як звали маленьку дівчинку?
Яка квітка зацвіла в саду?
Що зробила дівчинка, коли побачила квітку?
Чому мамине лице стало тривожним?
Обери речення, якого НЕ було у тексті
Встанови послідовність подій у тексті за номерами
1. Повіяв вітер, чорна хмара закрила сонце.
2. Настав травень.
3. Оля побачила велику червону квітку.
На що була схожа троянда?
Обери усі слова (3), які описують Олю.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома