Ризики і небезпеки воєнного часу. Безпека і здоров'я людини 9 клас

Додано: 2 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

1.Надзвичайні ситуації воєнного характеру


варіанти відповідей

а) зруйнування при обстрілі об'єктів енергетики (АЕС і ГЕС)

б) буревії та смерчі

в) зруйнування складів вибухівки

г) паводки та грози

д) контакти з озброєними людьми

Запитання 2

2.Як діяти, якщо опинилися під завалом?


варіанти відповідей

а) Кликати на допомогу, привертати увагу до себе звуками

б) спочатку не рухатись, намагатись оцінити обстановку і положення уламків; слухати звуки довкола.

в) негайно переміститися до приміщення без вікон

г) намагайтеся вивільнитися з пастки самостійно

Запитання 3

3.Оберіть правильні/вірні твердження:


варіанти відповідей

а) Побачили підозрілий предмет, підійдіть ближче, і роздивіться його

 

б) Сховище - це цокольні та підвальні приміщення будинків, підземні паркинги та підземні переходи

в)  Почувши сигнал "Увага всім" - одразу звернутись до офіційних, державних каналів зв'язку для з'ясування характеру загрози і подальших дій

г) На вулиці ви почули свист снаряду, одразу біжіть якомога далі

Запитання 4

4. Позначте вид загрози, що не належить до загроз глобального рівня.

варіанти відповідей

економічні

побутові

екологічні

соціальні

політичні

Запитання 5

5.Якщо стався вибух біля будівлі ,а ви ,випадково,опинились поруч.


варіанти відповідей

А. Повернутися в будівлю за залишеними речами

Б. Викличте швидку та рятувальників

В. Надайте постраждалим допомогу, якщо це не загрожує вашому життю

 

Г. Повідомте рятувальників про людей, які, можливо, залишились в будівлі чи під завалами

Д. Почати розбирати самостійно завали будівлі.

Запитання 6

6.У разі виявлення боєприпасів та підозрілих предметів


варіанти відповідей

А. Позначити (обгородити) їх місцезнаходження (не можна брати в руки або торкатися до них).

Б. Сповістити оперативно-рятувальну службу за номером “112” чи “101”, поліцію за номером "102", місцеві органи влади.

В. Очікувати на прибуття представників влади, відійшовши назад своїми слідами на безпечну відстань

Г. Перенести на безпечне місце, подалі від людей

Запитання 7

7. В якому випадку міна буде безпечною:


варіанти відповідей

А. Вона завжди небезпечна і може вибухнути в будь-який момент

Б. Якщо вона іржава і виглядає старою

В. Якщо вона маленьких розмірів

Г. Якщо вона не вибухнула при першому доторканні

Запитання 8

8. Вкажіть способи подолання проблеми накопичення сміття.

варіанти відповідей

сортування сміття населенням

розміщення контейнерів для різних видів сміття

створення нових сміттєзвалищ

будівництво сміттєпереробних заводів

спалювання сміттєзвалищ

Запитання 9

9. Який з перелічених предметів є небезпечним на території,де проходять бойові дії:


варіанти відповідей

А. Снаряд, який не розірвався

Б. Дитяча іграшка, знайдена на дорозі

В. Іржава міна

Г. Коробка, чи сумка, що самотньо лежить на лавці у сквері.

Запитання 10

10. Які ознаки попереджають про те, що перед вами небезпечна територія


варіанти відповідей

А.Знак «Обережно, міни!»

Б. Купка каміння, дроти, уламки снарядів

В. Охоронець біля супермаркету

Г. Мітки на деревах,

Д. Натягнуті нитки, дроти, шнурки у траві чи між деревами

Запитання 11

11. Які характерні риси інформаційного суспільства?

варіанти відповідей

збільшення ролі інформації в житті суспільства

збільшення кількості людей, зайнятих інформаційними технологіями

зменшення ролі інформаційних технологій у господарських відносинах

зростання інформатизації

створення глобального інформаційного простору

Запитання 12

12.Які вміння допомагають виявляти дезінформацію?

варіанти відповідей

розрізняти інформацію, завжди ставитись до неї критично

розуміти маніпуляці, фейки та клікбейти

довіряти своїм відчуттям

шукати інформацію в правильних джерелах

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест