Вихідною особливістю давньосхідної філософії було те, що вона набула статусу автономного напрямку духовної діяльності.
Гносеологія – це розділ філософії, який досліджує норми і правила людської поведінки та взаємин між людьми.
Б. Паскаль охарактеризував людину як «мислячий очерет» та закликав мислити гідно.
Ф.Аквінський належав до прихильників містицизму у середньовічній філософії.
Поняття культури характеризує технологічну сторону людської діяльності.
Українська філософія виникає на грунті давньої слов'янської міфології.
В добу Античності вважалося, що історичний процес докорінно відрізняється від природно-космічних процесів.
Свідомість людини не містить в собі нічого, чого б не було серед речей та явищ дійсності
Лише суспільство здатне накопичувати, зберігати та передавати те, що здобуте людством.
До різновидів свободи відносять негативну та позитивну свободу.
Характерною рисою світогляду європейського Відродження були атеїзм та вільнодумство.
Глобальні проблеми сучасної цивілізації викликані поширенням інформаційних технологій.
Ф.Ніцше був засновником позитивістської соціології, що отримала назву «Філософія життя»
Просвітники вважали, що для покращення суспільства потрібна революція
Екзистенціалісти закликали пізнавати людину в усіх її проявах та із залученням численних наук.
Умовою істинного пізнання за Платоном є:
Спіноза використовував поняття «модус», яке означає:
В давньоіндійській філософії найвищим авторитетом користувався:
Для образу «надлюдини» Ф. Ніцше не є характерним:
У культурології О.Шпенглера цивілізація оцінювалась як:
До характерних рис української філософії ХХ ст. відносять те, що вона:
Механістичний світогляд виник та почав утверджуватись в:
Істина в її сучасному розумінні в філософії та науці:
Індивід у прикладення до людини – це:
Внутрішній діалог в культурі означає, що:
До яскравих особливостей сцієнстської філософії ХХ ст. слід віднести:
До основоположних ідей стоїцизму слід віднести:
В реальному житті суспільства кожна людина:
Прихильники дуалізму в тлумаченні основ буття стверджують:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома