Біорізноманіття (ч.1) станд. рів.

Додано: 1 жовтня 2021
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 164 рази
10 запитань
Запитання 1

Подібність зовнішньої та внутрішньої будови організмів - це критерій

варіанти відповідей

генетичний

анатомічний

морфологічний

біохімічний

Запитання 2

Найменша одиниця класифікації

варіанти відповідей

ряд

вид

тип

клас

Запитання 3

Хто з науковців запропонував подвійні видові назви?

варіанти відповідей

Р. Гук

Ч. Дарвін  

К. Лінней

Ж.-Б. Ламарк 

Запитання 4

Укажіть  правильну послідовність систематичних таксонів  класифікації рослин від найбільшого до найменшого

варіанти відповідей

царство — відділ — клас — порядок — родина — рід — вид

царство — відділ — ряд — клас — родина — рід — вид

вид — рід — родина — порядок — клас — відділ — царство 

вид — родина — клас — тип — відділ — царство

Запитання 5

На клітинному рівні організації живої матерії перебувають

варіанти відповідей

віруси

хлорела

пріони

амеба протей

Запитання 6

Збереження біорізноманіття дозволить вирішити проблему

варіанти відповідей

порушення екологічної рівноваги

забезпечення населення Землі продовольством

парникового ефекту

зміни клімату

Запитання 7

Визначте, як називають складну конструкцію, яка полягає в збалансованому розвитку трьох компонентів: економічного, соціального та екологічного

варіанти відповідей

сталий розвиток

врівноважений розвиток

збалансований розвиток

успішний розвиток

Запитання 8

Встановіть, результатом чого є поява великої кількості живих організмів

варіанти відповідей

прогресу

еволюції

адаптації

виживання

Запитання 9

Здатність нуклеїнових кислот до самоподвоєння – реплікації – є підґрунтям такої властивості живого як

варіанти відповідей

здатність до самовідтворення

здатність до саморегулювання

здатність до адаптацій

здатність еволюціонувати

Запитання 10

До цілей сталого розвитку належать:

варіанти відповідей

Забезпечення здорового способу життя і сприяння благополуччю для всіх у будь-якому віці.

Ліквідація голоду, забезпечення продовольчої безпеки.

Вживання негайних заходів для боротьби зі змінами клімату та його наслідками.

Заміна транспортних засобі на альтернативні джерела руху.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест