Бренд. Брендинг. Створення логотипів

Додано: 18 березня
Предмет: Інформатика, 11 клас
14 запитань
Запитання 1

Бренд - це...

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. 

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача 

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, 

постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність

Запитання 2

Вкажіть елементи бренду:

варіанти відповідей

Ім'я 

Слоган або фраза 

Графіка 

Форми та кольори

Логотип 

Товарний знак

Запитання 3

Вкажіть характеристики бренду 

варіанти відповідей

Гарантована якість;

Легковпізнавані назва і логотип;

Загальнодоступність;

Престижність;

Загальновідомість;

Логотип;

Візитівка;

Запитання 4

Брендинг - це

варіанти відповідей

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача 

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. 

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.

Запитання 5

Брендинг допомагає:

варіанти відповідей

підтримувати запланований обсяг продажу;

забезпечити збільшення прибутковості;

передати в рекламних матеріалах і кампаніях культуру країни, регіону, міста, де виготовлений товар, врахувати запити споживачів;

Запитання 6

Бренд-менеджмент - це

варіанти відповідей

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей;

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача 

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;

Запитання 7

Фірмовий стиль - це

варіанти відповідей

набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, 

постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність;

набір візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність;

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;

Запитання 8

Вкажіть елементи фірмового стилю

варіанти відповідей

товарний знак;

фірмовий лозунг;

фірмовий колір або поєднання кольорів;

фірмові поліграфічні константи;

візитівки;

бланки;

Запитання 9

Айдентика - це 

варіанти відповідей

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача;

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей;

Запитання 10

Складові айдентики:

варіанти відповідей

логотип;

слоган;

упаковка;

електронні листи;

бланки

візитівки

Запитання 11

Брендгайд - це

варіанти відповідей

документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні. Брендбук є по суті Біблією компанії. Спираючись на цей документ, компанія вибудовує стратегії розвитку, вирішує, як позиціонувати себе на ринку і комунікувати з клієнтами

керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду 

технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом. Фактично це паспорт бренду, в якому прописані всі особливості оформлення фірмового стилю

Запитання 12

Яка інформація міститься в брендбуці?

варіанти відповідей

Характеристики працівників фірми

Персональні дані працівників

Фірмовий стиль бренду

Гайдлайн або логобук

Опис цільової аудиторії компанії

Аватар клієнта і характеристики покупців

Запитання 13

Що таке брендбук?

варіанти відповідей

це фізичне втілення концепції та місії вашого бренду, основна задача якого — встановлення конкретних принципів збереження ідентичності бізнесу;це "біблія" компанії

Комерційна організація, торговельне або промислове товариство (фірма), що об'єднує підприємців, спілка.

Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги.

Запитання 14

Що таке логотип?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт або об'єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт.

Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест