51. Під час повені, в першу чергу необхідно провести:
52. Під час урагану необхідно:
53. Найнебезпечнішим явищем під час грози є:
54. Найнебезпечнішим є купання:
55. Температура у вогнищі пожежі:
56. Найбільш ефективними і перспективними є вогнегасники:
57. Землетруси найчастіше спричиняють виникнення:
58.Стихійне лихо – це:
59. До гідрологічних стихійних лих належать:
60. До метеорологічних стихійних лих належать:
61. До тектонічних стихійних лих належать:
62. До біологічних стихійних лих належать:
63. Ситуація, що виникає в екосистемах внаслідок порушення рівноваги під впливом стихійних природних явищ або внаслідок впливу антропогенних чинників:
64. Зміни незворотного характеру навколишнього середовища глобального чи локального масштабу:
65.Надзвичайна ситуація – це:
66.Небезпечні природні явища – це:
67.Надзвичайні ситуації природного характеру:
68.Надзвичайні ситуації соціально-політичного характеру:
69.Надзвичайні ситуації техногенного характеру: :
70.Протипожежна піна використовується для:
71. Колір балона для зберігання і перевезення горючого газу:
72. Вітри швидкістю понад 32 м/с (близько 120 км/год):
73. Зсув – це:
74.Землетрус – це:
75.Селі – це
76.Повінь – це:
77.Короткочасне місцеве посилення вітру до значень, більших за величиною за градієнтний вітер в даному районі:
78.Основна мета гігієни
79.Пандемія – це:
80.Колективний договір укладається на:
81.Догана – це вид відповідальності:
82.Служба для якої основним завданням є контроль за Дотриманням протипожежних вимог: :
83.Засоби захисту від небезпечних і шкідливих факторів: протигази, навушники, окуляри, ізолюючі костюми, спецодяг і взуття, каски називаються:
84.Стан діяльності, при якому з визначеною ймовірністю виключений прояв небезпек або відсутність надмірної небезпеки:
85.Небезпека, яка має неявний характер і виявляється в умовах, які важко передбачити:
86.Ситуація, яка виникає в процесі діяльності, коли у людини психофізіологічне навантаження досягає якої-небудь межі, при якій вона може втратити здатність до раціональних вчинків і діяти відповідно до обставин, які виникли:
87.Наука, яка вивчає функціональні можливості людини в процесі діяльності з метою створення таких умов, які роблять її діяльність ефективною і забезпечують комфорт для людини:
88.Функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період:
89.Хімічна реакція чи хімічний процес окислювання, або з'єднання горючої речовини і кисню повітря, що супроводжується виділенням газу, тепла і світла:
90.Неконтрольований процес горіння:
91.Процес надзвичайно швидкого горіння пило- та гозоподібних речовин, який супроводжується миттєвим зростанням температури і тиску:
92.Швидкоплинний процес згоряння парів горючої речовини, що виникає при їх контакті з відкритим джерелом вогню, при цьому надлишковий тиск не виникає:
93.Комплекс організаційних і технічних заходів, які спрямовані на здійснення безпеки людей, на попередження пожеж, локалізацію їх поширення, а також створення умов для успішного гасіння пожежі:
94.Частина простору, у якому протікають процеси термічного розкладання або випаровування горючих речовин і матеріалів в об’ємі факелу полум’я:
95.Суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства для залякування населення та органів влади:
96.Сукупність тимчасових змін у фізіологічному і психічному стані людини, які з’являються внаслідок напруженої чи тривалої діяльності і призводять до погіршення якості праці:
97.Несприятливий, граничний між нормою і патологією функціональний стан організму людини, зумовлений надмірними або тривалими навантаженнями:
98.Нормальна вологість повітря в приміщеннях (%):
99.Умови праці, за яких зберігається не лише здоров'я працівників, а й створюються передумови для високого рівня працездатності:
100.Умови праці, які характеризуються таким рівнем чинників виробничого середовища і трудового процесу, який не перевищує встановлених нормативів для робочих місць:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома