На питання "Котра година ?" правильною є відповідь
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
Правильно заповніть пропуски в реченні
Найбільш ... проектами зацікавилися ті підприємства, які мають значно ... ресурси й ... потенціал.
Редагування потребує словосполучення
З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні ( цифра позначає наступне слово)
(1)Мої дні течуть (2) тепер серед степу , (3) серед долини, (4) налитої зеленим хлібом.
Лише прислівники вжито в рядку
Помилку допущено в написанні числівника
Правильно узгоджено слова в рядку
Помилку допущено в утворені форми наказового способу дієслова
Помилку у звертанні допущено у варіанті
З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова ( цифра позначає наступне слово)
Ви були (1) коли-небудь на річці , на Осколі, (2) що тече Харківщиною нашою (3) аж (4) у річку Північний Донець ?
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
Тільки у множині вживають обидва слова в рядку
Помилку у відмінюванні іменника допущено в словосполученні
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
Правильно утворено ступені порівняння всіх прикметників у рядку
З"ясуйте, якою формою дієслова є виділені
слова в реченні ( цифра в дужках позначає наступне)
І хочеться знати , куди ( 1) падає сонце, (2) кортить дійти рівним степом до краю землі й (3) заглянути в прірву, де вже чимало назбиралося (4) погаслих сонць.... .
Лише числівники записані в рядку
Помилку допущено в написанні імені по батькові в рядку
Помилку допущено в написанні відмінкової форми числівника в рядку
Правильно утворено форми ступенів порівняння всіх прикметників у рядку
Чоловічий рід мають обидва іменники рядка
Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Погонич зайнявся (1) своєю справою (2) й позвав Бека (3) тільки тоді, (4) коли до нього дійшла черга.
Не змінюються за відмінками обидва слова рядка
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків у реченні
Найбільш ... вчені мали ... здібності саме до точних наук, і саме навчання ... розвиває логічне мислення
Помилку допушено у творенні форми наказового способі дієслова в рядку
Помилку допущено у відмінюванні числівника
Помилку допущено в телефонному повідомленні у варіанті
З"ясуйте, якою частинаю мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Я хочу знати, любиш ти мене, (1) чи це (2) лиш сон, (3) який (4) уже не сниться ?
Правильно записано числівник
Визначте , якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Виноград плакав (1) і плакав, але (2) ніхто не зупинявся (3) коло нього , усі поспішали в поле, на городи, усі (4) не мали часу.
Редагування потребує словосполучення
На запитання "Котра година ?" правильною є відповідь
Помилку допущено при творенні ступеня порівняння прикметника в реченні
Правильно утворено всі форми дієприкметників у рядку
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків у реченні.
У словах ... і в поведінці ... відчувається впевненість. До речі, вони мені чимось нагадують героїв... .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома