З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні ( цифра позначає наступне слово)(1)Мої дні течуть (2) тепер серед степу , (3) серед долини, (4) налитої зеленим хлібом.
Лише прислівники вжито в рядку
З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова ( цифра позначає наступне слово)Ви були (1) коли-небудь на річці , на Осколі, (2) що тече Харківщиною нашою (3) аж (4) у річку Північний Донець ?
З"ясуйте, якою формою дієслова є виділеніслова в реченні ( цифра в дужках позначає наступне)І хочеться знати , куди ( 1) падає сонце, (2) кортить дійти рівним степом до краю землі й (3) заглянути в прірву, де вже чимало назбиралося (4) погаслих сонць....
Лише числівники записані в рядку
Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)Погонич зайнявся (1) своєю справою (2) й позвав Бека (3) тільки тоді, (4) коли до нього дійшла черга.
З"ясуйте, якою частинаю мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)Я хочу знати, любиш ти мене, (1) чи це (2) лиш сон, (3) який (4) уже не сниться ?
Визначте , якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)Виноград плакав (1) і плакав, але (2) ніхто не зупинявся (3) коло нього , усі поспішали в поле, на городи, усі (4) не мали часу.
З"ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні( цифра позначає наступне слово)Баба Палажка, (1) вернувшись у Семигори, боялася (2) зайти сказати Кайдашам про Мелашку, пішла (3) собі (4) додому та й сіла.
10. З'ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).Надвечірнє сонце, (1)вихопившись із хмари, кинуло коротку тінь під пнями, (2)навколо (3)яких літо (4)щороку кораловим намистом розсипає запашну суницю
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).(1)Зазвичай (2)останнє, що я роблю, (3)вимикаючи комп’ютер, видаляю історію пошуків, хай би (4)що шукав.
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).(1)Нині важко й уявити, що відносно недавно – (2)якихось сорок (3)років тому – чи не головним засобом духовного порозуміння в молодіжному середовищі була не рок-музика, а (4)таки поезія.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома