Черепашача графіка, Пайтон

Додано: 5 березня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 238 разів
8 запитань
Запитання 1

Команда, яка переміщує Черепашку з поточного положення в початок координат

варіанти відповідей

goto(0)

goto(x,y)

goto(0,0)

goto(340,-340)

Запитання 2

Команда, що дозволяє підняти перо:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 3

Команда, що дозволяє опустити перо:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 4

Команда, що задає швидкість руху Черепашки:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 5

За допомогою якої команди можна перемістити Черепашку уперед на 100 пікселів?


варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 6

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів праворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 7

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів ліворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 8

Що отримаємо в результаті виконання команд:

for i in range(4):

fd(100)

right(90)?

варіанти відповідей

відрізок довжиною 100 кроків

відрізок довжиною 400 кроків

квадрат

4 квадрати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест