Черепашкова графіка, Пайтон

Додано: 27 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 45 разів
10 запитань
Запитання 1

Яка команда потрібна для завантаження команд роботи з Черепашкою?




варіанти відповідей

from import turtle*

from turtle import

from import turtle

from turtle import *

Запитання 2

Команда, яка переміщує Черепашку з поточного положення в початок координат

варіанти відповідей

goto(0)

goto(x,y)

goto(0,0)

goto(340,-340)

Запитання 3

Команда, що дозволяє підняти перо:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 4

Команда, що дозволяє опустити перо:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 5

Команда, що задає швидкість руху Черепашки:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 6

За допомогою якої команди можна перемістити Черепашку уперед на 100 пікселів?


варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 7

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів праворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 8

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів ліворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 9

Намалювати коло радіуса r можна виконавши команду

варіанти відповідей

 circle(r)

circle(angle)

circle(r, angle)

round(r)

Запитання 10

Які команди потрібні для зафарбування замкнених фігур?

варіанти відповідей

end_fill()

fillсolor(c)

begin_fill()

width (n)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест