Неправильною є відмінкова форма числівника в рядку
Правильну відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено в рядку
Правильну відмінкову форму числівника шістсот дев’яносто вісім наведено в рядку
Правильно поєднано іменник із числівником у рядку
У реченні «Зміни до Конституції ухвалюються голосами … народних депутатів» замість пропуску має бути слово
Правильно поєднано іменник з числівником у рядку
Неправильно поєднано числівник з іменником у рядку
Позначте рядок, у якому порушено норму при відмінюванні числівників:
Прочитайте речення.
Демонстрація … нової колекції … відбудеться через …Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте речення.
У теплицях … вирощують близько … сортів … помідорів.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні
Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова.
Керівника туристичного гуртка Олексія … повідомили про те, що за півтора … занять група учнів … орієнтуватися …
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте речення.
Медичний безпілотник набирає швидкість близько … кілометрів за годину й підвищує шанси на виживання під час серцевого нападу … відсотків.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте речення.
Вага головного мозку дорослої людини близько 1,3 кг, але для функціонування йому необхідно до 20 % кисню від загальної потреби організму за добу, тобто до 38 мл за хвилину. А ще з 500 г вуглеводів, необхідних організму на добу, більше ніж 110 г теж припадає на частку органа мислення.
НЕПРАВИЛЬНО цифровий запис із тексту передано відмінковою формою числівника в рядку
НЕПРАВИЛЬНО поєднано числівник з іменником у рядку
За час російсько-української війни цей славетний козацький край мобілізував більше __________ воїнів, прийняв тисячі поранених і налічує понад __________ волонтерів.
Правильно поєднано іменники з числівниками в рядку
Правильною є відмінкова форма числівника в рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома