Числові нерівності, їх властивості. Додавання і множення нерівностей. Числові проміжки. Переріз та об'єднання множин. Самостійна робота. 9 клас.

12 запитань
Запитання 1

Відомо, що b>a. Укажіть число, якому може дорівнювати різниця b-a.

варіанти відповідей

0

5

-5

-1/5

Запитання 2

Відомо, що a>b, яку нерівність отримаємо, якщо до обох частин нерівності додати число 5?

варіанти відповідей

a-5>b-5

 a+5<b+5

a+5>b+5

b+5>a+5

Запитання 3

яке число є розвязком нерівності 2 х - 3 >5.

варіанти відповідей

х=6

х=-1

х=0

х=4

Запитання 4

Відомо, що 9<а<12. Оцініть значення виразу: а - 4

варіанти відповідей

13<а-4<16

5<а-4<8

-5<а-4<-8

36<а-4<48

Запитання 5

Відомо, що 5<а<8. Оцініть значення виразу: -5а

варіанти відповідей

-25<-5а<-40

-40<-5а<-25

-40>-5а>-25

-10<-5а<-13

Запитання 6

Укажіть нерівність, розв'язком якої є число 3.

варіанти відповідей

х≥7

х<3

х<8

х<-3

Запитання 7

Знайдіть об'єднання проміжків [0; 4) і [-3;2)

варіанти відповідей

[ -3; 4]

[0; 2];

(2; 4)

[ -3; 4)

Запитання 8

Оцініть значення виразу m + n, якщо 3<m<9 і 4<n<5

варіанти відповідей

-1<m + n <4

7<m + n <14

12<m + n <45

7<m + n <15

Запитання 9

Оцініть значення виразу сd, якщо 2<с<4; 5<d<20

варіанти відповідей

10<сd<80

7<сd<24

10<сd<60

8<сd<100

Запитання 10

Відомо, що 2<х<4; 3<у< 6. Знайдіть переріз множин

варіанти відповідей

(2; 3)

(2; 4)

(3; 4)

(4; 6)

Запитання 11

Який із проміжків відповідає рисунку

варіанти відповідей

 (-3; 2)

    [-3; 2]

 

 (-3; 2]

   [-3; 2)

Запитання 12

Відомо, що а< с. Якому число може дорівнювати різниця а-с ?

варіанти відповідей

-10

5

0

1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест