Цифрове мистецтво та творчість (11 клас)

Додано: 16 вересня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 740 разів
12 запитань
Запитання 1

Цифрове мистецтво - це ...

варіанти відповідей

мистецтво відображення сущого у вигляді різних образів, зокрема таких як художні образи на площині (графіка, малярство тощо) та в просторі (скульптура).

напрям в медіамистецтві, твори якого створюються і представляються за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних або медіа технологій, результатом якого є художні твори в цифровій формі.

галузь людської культури, в якій за допомогою знаків через конкретні о́брази світу виражаються його узагальнені сенси

Запитання 2

До інтерактивних творів належать: 

варіанти відповідей

сукупність писаних і друкованих творів певного народу, епохи, людства; різновид мистецтва слова, який описує дійсність художніми образами

твори живопису, скульптури, графіки, декоративно-прикладного і народного мистецтва, що зображують тварин.

веб-ресурси, мультимедійні підручники, мультимедійні презентації, комп’ютерні ігри, інтерактивні галереї, музичні твори

Запитання 3

Дизайн - це ...

варіанти відповідей

це творча діяльність із проектування естетичних властивостей предметів і середовища, в якому живе людина. 

це фахівець, що відповідає за функціональний та естетичний рівень предметів та композицій із них, створюючи певне середовище. 

мистецтво зображення певного предмета, візерунка, портрета або явища на площині різноманітними художніми техніками.

Запитання 4

Промисловий дизайн - це ...

варіанти відповідей

галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. 

сфера проектної діяльності, яка займається художнім проектуванням елементів предметного наповнення середовища проживання людини, створені засобами індустріального виробництва. 

проектування освітлення для забезпечення комфорту, естетичного зорового сприйняття, енергоефективності.

акваріум, тераріум, флораріум; фонтани, водоспади, ставочки, композиції з натурального і штучного каменю, зимові сади й настінні садочки, куточки з рослинами, флористичні композиції.

Запитання 5

Біодизайн - це ...

варіанти відповідей

галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. 

сфера проектної діяльності, яка займається художнім проектуванням елементів предметного наповнення середовища проживання людини, створені засобами індустріального виробництва. 

проектування освітлення для забезпечення комфорту, естетичного зорового сприйняття, енергоефективності.

акваріум, тераріум, флораріум; фонтани, водоспади, ставочки, композиції з натурального і штучного каменю, зимові сади й настінні садочки, куточки з рослинами, флористичні композиції.

Запитання 6

Дизайн інтер’єру - це ...

варіанти відповідей

галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. 

сфера проектної діяльності, яка займається художнім проектуванням елементів предметного наповнення середовища проживання людини, створені засобами індустріального виробництва. 

проектування освітлення для забезпечення комфорту, естетичного зорового сприйняття, енергоефективності.

акваріум, тераріум, флораріум; фонтани, водоспади, ставочки, композиції з натурального і штучного каменю, зимові сади й настінні садочки, куточки з рослинами, флористичні композиції.

Запитання 7

Що таке Processing?

варіанти відповідей

мова програмування високого рівня, метою створення якої було отримати просту в користуванні мову для початківців.

алгоритмічна мова програмування універсального призначення. 

мова програмування, створена в 2002 році для роботи графічними об’єктами - геометричними фігурами та зображеннями. 

інтерпретована об'єктно-орієнтована мова програмування високого рівня зі строгою динамічною типізацією.

Запитання 8

Програмування - це ...

варіанти відповідей

 це є як написання коду, так і спосіб думати, як зробити щось нове та унікальне, а також обійти деякі обмеження існуючих програмних засобів. 

розділ інформатики, метод опису систем або процесів шляхом створення алгоритмів їх функціонування.

сукупність організаційних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, що спрямовані на створення умов для задоволення інформаційних потреб громадян та суспільства на основі створення, розвитку і використання інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, які побудовані на основі застосування сучасної комп'ютерної та мережевої техніки.

Запитання 9

Скетчінг - це ...

варіанти відповідей

процес перетворення фактів, інформації, емоцій тощо на цілісне й упорядковане знання.

це спосіб мислити. Він ефективний і схожий на гру. Основна мета - оцінити велику кількість ідей за короткий проміжок часу. 

психологічний стан, який виражає собою правильність ухваленого рішення і супроводжуваний відчуттям упевненості в точності сприйняття або інтерпретації якої-небудь події, явища, факту.

Запитання 10

Класифікація мов програмування за принципом програмування:

варіанти відповідей

 Процедурні • Непроцедурні • Об'єктноорієнтовані 

 Універсальні • Спеціалізовані

 Низького рівня • Високого рівня

Запитання 11

Модуль - це ...

варіанти відповідей

послідовність правил і операцій для вирішення певної задачі.

послідовність інструкцій, написаних мовою програмування, яка реалізує алгоритм вирішення задачі.

готовий фрагмент програмного коду, який може бути приєднаний до нових проєктів, що спрощує та пришвидшує їх створення

Запитання 12

Для чого призначено програму-компілятор (програму-інтерпретатор)? 

варіанти відповідей

перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який зазвичай необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером.

Для перегляду файлів, тек, периферійних пристроїв.

Ця програма почергово аналізує команди проєкту на наявність синтаксичних помилок.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест